Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:34:05 GMT

قاتل محیط بانان زنجان در چنگال قانون

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۷۴۹۶

قاتل محیط بانان زنجان در چنگال قانون

جعفر رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از پایان فرآیند تحقیق و تفحص در زمینه شهادت دو محیط‌بان زنجانی، پرونده تکمیل و تحویل دستگاه قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از یافتن پیکر شهدای محیط بانان چند نفر به اتهام قتل آنها دستگیر شدند، عنوان کرد: تحقیقات در مورد این پرونده به صورت علمی، فنی و آزمایشگاهی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازسازی صحنه برای کشف جزئیات این قتل انجام شد، بیان کرد: با شواهد و اقرار صحیح تمام این جنایت توسط یک فرد انجام شده و فرد تحویل مراجع قضایی معرفی شده و قرار کیفرخواست برای آن صادر شده است.

رحمتی با بیان اینکه مجرم مذکور در انتظار فرجام خود است، بیان کرد: زمان دستگیری چندین نفر به عنوان مظنون دستگیر شدند که با پایان تحقیقات عامل اصلی جنایت به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به کشف اسلحه جنگی و شکاری قاتل بیان کرد: از این فرد اسلحه محیط بانان هم کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه قاتل تحویل دادگاه کیفری داده شده است، گفت: کسی دیگر در این پرونده مجرم نبوده و کل پرونده براساس اسناد و مدارک بررسی و نتیجه‌گیری شده است.

رحمتی در پاسخ به سؤالی در مورد شایعاتی در مورد اختلاف شخصی قاتلان و محیط‌بانان ادامه داد: همه این واگویه‌ها و مطالب مطروحه ناشی از افکار معیوب بوده و صحت ندارد، قاتل اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز داشته و یکی از دلایل این موضوع ترس از دستگیری بود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه ترس از دستگیری و از دست دادن اسلحه‌ها زمینه این جنایات را فراهم کرده است، گفت: محیط بانان قانون به کارگیری اسلحه را در این حادثه رعایت کرده‌اند و تلاش قاتل استفاده از این شرایط و فرار از چنگ قانون بوده است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل زنجان آگاهی شهید رئیس پلیس آگاهی استان زنجان محیط بانان شهادت محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی