Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی فوتبال به بحرین، حضور مسعود سلطانی فر در محل تمرینات را ستایش کرد و اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با وجود مشغله فراوان و جلسه هیات دولت، حضور بسیار موثری در کیش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به حمایتهای وزیر ورزش و جوانان به ملی پوشان این رشته گفت: دکتر سلطانی فر آنچه که در توان داشت به تیم ملی کمک کرد و امروز هم با پیگیری وزیر ورزش و جوانان و حمایت سازمان برنامه و بودجه کاربزرگی برای فوتبال انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت ۱۰ میلیارد تومان از سوی سلطانی فر، این اقدام وزارت ورزش و جوانان را در روحیه بخشی ملی پوشان اثربخش توصیف کرد.

عزیزی خادم در ادامه سخنان حمایتگرانه وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران و ملی پوشان فوتبال را مورد توجه قرار داد و گفت: در آستانه دیدارهای مهم تیم ملی فوتبال در بحرین این جمله از سوی سلطانی فر که هیچ محدودیتی به لحاظ کمک مالی به تیم ملی نداریم، بسیار مسرت بخش است و انگیزه مضاعفی را برای تیم ملی فوتبال ایران بوجود آورده است.

عزیزی خادم در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را در خصوص احداث و راه اندازی کمپ تیم ملی در کیش ارائه کرد.

او گفت: در این خصوص کار تفاهم نامه کمپ تیم های ملی فوتبال در کیش با مشارکت فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش هم انجام شده است.

رییس فدراسیون فوتبال سفر سلطانی فر به جزیره کیش را بسیار پرخیر و برکت توصیف کرد و در ادامه از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کمپ تیم ملی از سوی سلطانی فر خبر داد و با ارزشمند خواندن این اقدام، گفت: قرارداد ساخت کمپ تیم ملی هفته آینده منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ساخت کمپ تیم ملی ملی فوتبال عزیزی خادم سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟