Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حبیب‌الله نیکخو رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای صیانت از آرای مردم و حفظ سلامت انتخابات، چهار هزار ناظر مسئولیت نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در ۲۸ خرداد ماه امسال در استان بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سرناظر، ناظران مسئول و بازرس‌های انتخابات نیز در این خصوص ایفای مسئولیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

انتخابات ۱۴۰۰ پرشورتر از همیشه در بام ایران

نیکخو اضافه کرد: نیرو‌های ناظر تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت و صیانت از آرای مردم به کار گرفته‌اند و هر کجا که تخلفی مشاهده شد مدیران کانال‌های فضای مجازی می‌توانند آن را اطلاع دهند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

او اظهار داشت: عناصر فرهنگی باید از متن قانون انتخابات مطلع باشند و یکی از این عناصر، فعالان فضای مجازی هستند که باید به خوبی در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی آگاهی داشته باشند.

نیکخو ادامه داد: علاوه‌بر اینکه فعالان فضای مجازی باید نسبت به قانون آگاهی داشته باشند، بلکه باید مواد قانون انتخابات را برای مخاطبان خود تبیین کنند تا آگاهی مردم در خصوص فعالیت‌های تبلیغاتی و شیوه‌های صحیح ارتقا یابد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات نظارت و بازرسی سلامت انتخابات ناظران انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از ظهر شنبه 8 اردیبهشت شروع می شود.
چراغپور افزود: رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، احتمال تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی و سیلابی شدن سیل ها لغزندگی سطح جاده ها از خطرات این سامانه است.

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری