Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر از جدایی ویدال با توجه به دستمزد بالایش استقبال می کند.

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی اینتر ممکن است در تابستان 2021 به صورت آزاد راهی مارسی شود.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، قرارداد آرتورو ویدال تا 30 ژوئن 2022 با اینتر اعتبار دارد (با گزینه تمدید به مدت یک فصل دیگر) و دستمزد او نیز از فصل آینده به 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به این رقم و با در نظر گرفتن مشکلات مالی اینتر، این باشگاه ایتالیایی از جدایی هافبک شیلیایی خود که به تازگی 34 ساله شده است استقبال می کند. در این گزارش آمده با وجود اینکه ویدال همیشه تاکید کرده که می خواهد در اینتر به کارش ادامه دهد، اما ایده مدیران نراتزوری اینگونه نیست. خورخه سمپائولی، سرمربی المپیک مارسی به جذب ویدال علاقه دارد و اینتر نیز امیدوار است در روزهای آینده با بازیکن سابق تیم های بارسلونا، یوونتوس و بایرن مونیخ جهت فسخ قرارداد به توافق برسد.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از مدیران این باشگاه به ظهور یک لیونل مسی جدید در ترکیب این تیم امیدوار باشند و حتی پس از جدایی این ستاره آرژانتینی شماره پیراهن او را به این بازیکن اهدا کردند.

با وجود درخششی که این بازیکن جوان در ترکیب بارسا داشت اما شرایط مطابق انتظار او و هواداران این تیم و مدیران باشگاه پیش نرفت و مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که او از دوران اوجش فاصله بگیرد و نتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

این شرایط باعث شد که فاتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شود اما حضور او در این تیم و لیگ برتر انگلیس هم موفقیت‌آمیز نبود و گفته شده است که مدیران بارسا هم دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد.

حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن و همچنین کلمنت لنگله را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به لیگ عربستان منتقل کند و در حال تلاش برای پیدا کردن باشگاهی است که مشتاق جذب این دو بازیکن باشد تا بتواند از پول فروش آنها برای جذب بازیکنان مد نظرش استفاده کند.

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد های موقت ۵ ساله می‌شود؟
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان