Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران از نحوه پوشش اخبار جنگ ۱۱ روزه غزه توسط خبرگزاری تسنیم تقدیر و تشکر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در تهران با ارسال نامه‌ای خطاب به مجید قلی‌زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم از نحوه فعالیت و پوشش خبری این خبرگزاری  در جنگ اخیر غزه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است: جنگ 11 روزه اخیر علیه غزه بار دیگر باعث شد عمق جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم ستمدیده فلسطین برملاتر از قبل شود و جهانیان بار دیگر شاهد بودند که چگونه بار دیگر نقاب دیگر از چهره واقعی غاصبان فلسطین افتاد و رسواتر شدند و در تحقق این مهم رسانه‌ها در خط مقدم جبهه رسواسازی رژیم صهیونیستی در برابر ماشین رسانه‌ای آن در جهان قرار داشتند و موفق شدند کلیشه‌های برساخته این ماشین توجیه‌گر جنایت و کشتار و وارونه‌گر حقیقت را به چالش بکشند.

در بخشی دیگری از از این نامه ضمن تقدیر از فعالیت خبرگزاری تسنیم در پوشش اخبار جنگ اخیر غزه آمده است: خبرگزاری وزین تسنیم خوش درخشید و با پوشش لحظه به لحظه تحولات فلسطین در این 11 روز سهم مهمی در کنار دیگر رسانه‌ها در آگاهی‌سازی از حقایق جاری در سرزمین‌های اشغالی داشت. 

در پایان این نامه همچنین از طرف جنبش حماس و نیز ملت فلسطین از زحمات و فعالیت خبرگزاری تسنیم تقدیر و تشکر بعمل آمده و ابراز امیدواری شده است که این روند در دفاع از آرمان آزادیخوانه ملت فلسطین و معرفی ماهیت واقعی اشغالگران صهیونیست ادامه یابد.

لحظه‌به‌لحظه با تحولات فلسطین| اراضی اشغالی زیر باران موشک‌های مقاومت/ رونمایی از پهپاد "الزواری" غزه در آتش و خون؛ آیا تجاوزات اسرائیل به نبرد تمام‌عیار تبدیل خواهد شد؟/ گزارش اختصاصیتصاویر اختصاصی گردان‌های قسام از خسارات موشکی در شهرهای رژیم صهیونیستیمقاومت فلسطین چگونه راهپیمایی «رقص پرچم‌ها» را به شگرد خاص خود پایان داد/ گزارش اختصاصیسخنگوی حماس: غافلگیری‌های زیادی برای دشمن صهیونیست داریم/ مصاحبه اختصاصیپیام پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به اشغالگران؛ قدس تنها نیست/گزارش اختصاصی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه یدیعوت

در گزارشی در رابطه با روند این توافق اعلام کرد، اسرائیل متعهد شده است که در مقابل هر زن نظامی اسیر موجود در اختیار حماس که همچنان در قید حیات باشد، ۲۰ اسیر دارای حکم ابد را آزاد می‌کند.

به نوشته آحارانوت با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود حماس بین ۳ تا ۵ اسیر نظامی زن در اختیار داشته باشد، در مرحله اول بین ۶۰ تا ۱۰۰ اسیر فلسطینی دارای حکم ابد از زندان آزاد می‌شوند.

براساس این پیش نویس، توافق در سه مرحله و در مدت ۱۲۴ روز اجرا می‌شود.

مرحله اول:

آتش بس ۴۰ روزه
آزادی ۳۳ اسیر اسرائیلی
آزادی حدود ۸۰۰ اسیر فلسطینی
بازگشت مردم نوارغزه به خانه‌های شان در شمال این منطقه
مرحله دوم:

آتش بس ۴۲ روزه.
آزادی بقیه اسرای اسرائیلی از جمله نظامیان
آزادی اسرای فلسطینی (هنوز توافقی در رابطه با نام اسرای فلسطینی و تعداد آنها صورت نگرفته است).
مرحله سوم:

آتش بس ۴۲ روزه
آزادی اجساد اسرای اسرائیلی
آزادی تمامی اجساد اسرای فلسطینی
عقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از نوار غزه
به نوشته این رسانه عبری زبان، تل‌آویو تا لحظه تهیه گزارش حاضر به تعهد به پایان جنگ نشده است.

کد خبر 849221 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه