Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گودرزی، اظهار کرد:با توجه به بررسی‌هایی که در رابطه با قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) گرفته است، این موضوع امنیتی نبوده و شخصی است.

جزییات ترور معاون عمرانی حرم امامزاده صالح(ع)

گفتنی است، مهندس طاهری معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) صبح روز گذشته به ضرب ۳ گلوله توسط افراد ناشناس به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض اعلام این خبر عوامل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حضور پیدا کردند و به بررسی موضوع پرداختند. شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این حادثه در دستور کار پلیس است و موضوع به صورت ویژه در دست بررسی است.

کد خبر 604742 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی معاون عمرانی حرم امامزاده صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق