Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا توضیحاتی را در خصوص توقیف سریال خانگی "می خواهم زنده بمانم" ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - پایگاه خبری پلیس، مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در پی توقیف سریال خانگی " می خواهم زنده بمانم " توضیحاتی را ارائه کرد. 

در توضیحات نیروی انتظامی در پی توقیف سریال خانگی " می‌خواهم زنده بمانم " آمده است؛ این سریال ایراد " ماهوی، شکلی " و " محتوایی " داشته و داستان فاقد مستندات و بر مبنای "تخیلات" و " رویا پردازی" نویسنده بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است که مراتب، به عوامل و سازندگان اصلی سریال ابلاغ گردید لذا علی رغم تعهدات اخذ شده در خصوص اعمال اصلاحات اقدامی صورت نگرفته است؛ و از آنجایی که در سکانس‌هایی از این سریال خانگی به پیشینه یک سازمان انقلابی و پیشکسوتانی که سالیان متمادی در خط مقدم صیانت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تلاش نموده و با نادیده انگاری ایثارگری هایشان در این سریال، به جایگاه و کارنامه درخشانشان توهین نیز شده است که وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعداد زیادی از بینندگان عزیز را فراهم آورده است؛ لذا، ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ساترا اعلام کرد: مشکل پخش «می‌خواهم زنده بمانم» حل خواهد شد

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا سریال خانگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناجا سریال خانگی خواهم زنده بمانم توقیف سریال خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد