Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در دانشکده تغذیه فضای همدلی، مثبت و خوبی برقرار است و همواره جزو بهترین دانشکده‌های ما بوده است گفت : خوشبختانه پیش از موعد یعنی از مهرماه ۱۴۰۰ در دو مقطع پی اچ دی در این دانشکده دانشجو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : رشد و ارتقای دانشکده در مدت چهار سال بسیار قابل توجه است که نتیجه تلاش‌های صادقی، پاسدار و همه اعضای دانشکده است.

او افزود: توسعه فضای فیزیکی و حمایت از تکمیل ساختمان جدید در دانشکده و افزایش رشته‌های مورد نیاز استان در برنامه دانشگاه است.

 مرادی افزود: تقویت همکاری با صنعت موجب کار علمی قوی‌تر و نیز درآمدزایی برای دانشکده می‌شود.

ایمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت : پیشرفت دانشکده تغذیه مدیون پیگیری‌های مسئولان دانشکده است که علی رغم‌کاستی‌ها و مشکلات چندسال اخیر، برای تقویت این دانشکده تلاش کردند.

دانشکده تغذیه؛ قطب ارتباط با صنعت دانشگاه

رئیس دانشکده تغذیه گفت: احداث کلاس‌های درسی برای دانشکده، ساخت مجموعه اداری مالی دانشکده، بهسازی آزمایشگاه‌ها و خرید تجهیزات آزمایشگاهی، طراحی و ساخت آزمایشگاه رفرنس و ساختمان جدید اساتید، مستقل کردن حوزه‌های اداری و مالی، طراحی و تجهیز سایت کامپیوتر، طراحی و ساخت فضای سبز و اخذ چارت تشکیلاتی از جمله اقدامات در این دانشکده نوپا است.

 صادقی افزود: در این دانشکده ۱۴ عضو هیات علمی در سه گروه آموزشی کار آموزش به ۱۲۷ دانشجو شامل ۷۳ دانشجوی کارشناسی و ۵۴ دانشجوی کارشناسی ارشد را بر عهده دارند.

او گفت: رویکرد علمی در آموزش مجازی، برگزاری وبینار‌های آموزشی، پایش مستمر کلاس‌های آنلاین، برگزاری مستمر ژورنال کلاب‌ها و سیمنار‌ها به صورت مجازی، تولید محتوا‌های آموزشی، حضور مستمر اساتید در عرصه بالینی و تشکیل تیم ارزشیابی درونی دانشگاه از جمله اقدامات دانشکده در بخش آموزشی دانشکده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی صنایع غذایی دانشکده تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901914

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری