Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:06:02 GMT

عشایر در تعیین سرنوشت یک کشور مهم هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۰۸۸۴

عشایر در تعیین سرنوشت یک کشور مهم هستند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ صخری سرهنگ احمد حمدی صخری رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: در جهت خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات، جلسه نشست روشنگری و بصیرت افزایی را در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ در روستای چنیبه از توابع شهرستان کارون تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این جلسه از عشایر به عنوان «دژ تزلزل ناپذیر انقلاب و اسلام» یاد کرد و گفت لازمه حضور امروز عشایر برای حفظ انقلاب و خون مقدس شهدا بیش از گذشته احساس میشود.

همچنین در این نشست آیت الله محسن حیدری عضو شورای خبرگان رهبری گفت: انتخابات امسال به یک موضوع بین المللی تبدیل شده است و ۲ عامل را سبب تعیین هدف ملت دانست: ابتدا تامین امنیت کشور در سایه انتخاب پرشور و حداکثری سپس انتخاب یک انسان صالح، مومن، انقلابی و با همت که این امر تحقق پیدا کند و دشمن را «ناکام» خواهیم نمود.

او نقش عشایر در تعیین سرنوشت یک کشور را مهم دانست و افزود: عشایر ما با تبعیت از ولایت و اسلام تا به حال سرآمد بودند و با ذکاوت و درایت بسیاری از توطئه‌های دشمن از جمله تفرقه را «نقشه بر آب» کردند در ادامه به ویژگی‌های یک نامزد اصلح از دیدگاه رهبری اشاره نمود.

در پایان سرهنگ پاسدارحمدی صخری هم از حضور پررنگ و موثر همه سران و بزرگان عشایر بختیاری و عرب استان خوزستان و همراهی آنان با سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولیعصر تشکر کرد و گفت: همه ما باید مبلغ خوبی برای اسلام و انقلاب باشیم و از توطئه‌های پنهان و آشکار دشمن نباید غافل باشیم چرا که خیلی از دشمنان برای بی اهمیت خواندن این انتخابات در تکاپو هستند و بلندگوی تبلیغات پوچ استکبار هستند.

او افزود: وظیفه هر انسان آزاده زمینه سازی برای دولت جهانی حضرت امام زمان است که این مسئولیت را باید با نزاکت و درایت به نحو احسن به سر منزل مقصود رساند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 بسیج عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟