Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@20:18:53 GMT

طرز تهیه خورشت گوجه سبز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۴۴۸

گوجه سبز یا آلوچه نام درختی است از تیره گل سرخیان که میوه آن کوچک و آبدار، دارای پوست نازک به رنگ سبز یا سرخ و یک هسته سخت است. خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: حالا که فصل گوجه‌سبز است، بهترین فرصت است تا خورشت آن را درست کنیم و از طعم‌اش لذت ببریم.   مواد لازم برای تهیه خورشت گوجه سبز: گوجه سبز: ۵۰۰ گرم گوشت: ۳۰۰ گرم نعناع سرخ شده: ۱ پیمانه جعفری سرخ شده: ۱ پیمانه نمک و زردچوبه: به مقدار لازم فلفل: به مقدار لازم پیاز داغ: ۳ قاشق غذا خوری زعفران دم کرده: به مقدار لازم   طرز تهیه و دستور پخت خورشت گوجه سبز: ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشت را خرد کنید و با  فلفل و زردچوبه بپزید. بعد از اینکه گوشت پخت به آن گوجه سبز،  نمک،  نعناع و جعفری اضافه کنید تا خورشت جا بیفتد.   ۲. در پایان پخت، زعفران  و پیاز داغ را به آن اضافه کنید و بعد از چند جوش ریز از روی حرارت بردارید و در کنار برنج سفید سرو کنید.   ۳. به جای گوشت می‌توانید در این خورشت از مرغ هم استفاده کنید. بیشتر بخوانید: ترفند‌هایی برای تهیه «قلیه عدس» انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: طرز تهیه غذا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرز تهیه غذا گوجه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   غفوریان مدیر جهاد کشاورزی سرخه گفت : سطح زیر کشت گوجه سبز در این شهرستان  ۱۴ هکتار است و پیش بینی شده از هر هکتار ۱۰ تن محصول برداشت شود .

وی با بیان اینکه بیشترین ارقام کشت شده  برهانی و شهریاری گفت : روستای لاسجرد تولید کننده بهترین نوع گوجه سبزها در شهرستان سرخه است .

برداشت گوجه سبز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس