Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین امروز با حضور در دفتر سامد به سوالات، دیدگاهها، مشکلات و مطالبات مردم به صورت تلفنی پاسخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روزهای سه شنبه هر هفته استاندار قزوین و معاونان ایشان و نیز مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در مرکز سامد پاسخگوی مطالبات مردم از طریق تلفن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در حال حاضر در مرکز سامد حضور یافته و ازساعت 8.30 دقیقه لغایت 9/30 دقیقه به مدت یک ساعت به سوالات، مطالبات، پیشنهادات و درخواست های شهروندان پاسخ می دهد.

مردم استان قزوین می توانند با شماره تلفن 111 تماس گرفته و در یک ساعت زمان اعلام شده به صورت مستقیم با استاندار گفتگو کرده و دیدگاههای خود را مطرح کنند.

مرکز سامد دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هر هفته میزبان استاندار و مدیرانی است که خود را در معرض پرسش شهروندان قرار می دهند و برای حل مشکلات آنها دستور رسیدگی صادر می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری