Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج موفق روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزار و ۵۵۷ طرح تولیدی و صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد با اعتبار افزون بر ۱۸۳ هزار و ۲۵ میلیون ریال در این استان در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها حدود ۶۲ هزار و ۳۱ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی  با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تصریح کرد: حمایت از فرایند تکمیل ساخت و راه‌اندازی این طرح‌ها در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان بیان کرد: طرح‌های صنعتی بر اساس پیشرفت فیزیکی، رده‌بندی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

موفق با بیان اینکه سه هزار و ۷۱۲ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بین یک تا ۶۰ درصد نیز در استان درحال اجراست، خاطرنشان کرد: ۵۶۸ فقره از این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی ۴۱ تا ۶۰ درصد، ۳۹۵ طرح رشد ۲۱ تا ۴۰ درصد و ۲ هزار و ۷۴۹ طرح هم رشد صفر تا ۲۰ درصد را دارد.

وی میزان اشتغالزایی این طرح را حدود ۱۰۱ هزار و ۷۰۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های صفر تا ۶۰ درصد استان اصفهان افزون بر ۵۹۴ هزار و ۸۷۳ میلیون ریال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: این استان در شاخص پیشرفت فیزیکی پروانه تاسیس و طرح توسعه رُتبه سوم کشور را دارد.

به گفته وی، این استان با ۷۵ شهرک صنعتی دولتی و ۱۰ شهرک صنعتی خصوصی نیز از جایگاه نخست کشور از نظر شهرک‌های صنعتی در کشور برخوردار است و در بخش معدن هم با ۱۷۰ پروانه اکتشاف، ۲۱ گواهی کشف و ۸۵۴ پروانه بهره‌برداری از نظر معادن فعال رُتبه نخست کشور را دارد.

موفق حمایت از شرکت‌های کوچک، متوسط و واحدهای صنفی را از اولویت‌های امسال این سازمان عنوان کرد و گفت: خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف به‌ویژه در روزهایی که با شیوه کرونا روبه‌رو هستیم، با جدیت دنبال خواهد شد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

این استان یکی از قُطب‌های معدنی و صنایع وابسته به آن در کشور به شمار می‌آید و ۸۲۸ معدن با اشتغال ۹ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ثابت ۶۸۹ میلیارد تومان دارد.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی ۸ درصد و رتبه این منطقه در طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و تعداد معادن کشور اول و از نظر ذخایر معدنی دوم است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی اصفهان اخبار کنکور پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با دو گل هری کین موفق شد با نتیجه 2-1 برنده شود.

هری کین با آمار امشب به 400 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید و روزهای درخشانی را در ترکیب تیم آلمانی سپری می‌کند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس باید برای بازی حساس روز سه شنبه آماده شد. او و هم تیمی هایش در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روز سه شنبه از رئال مادرید میزبانی کنند.

هری کین در مورد برتری تیمش در بازی امشب گفت:"عملکرد خوبی داشتیم، به خصوص در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. وقت در نیمه اول بازی مساوی تمام شد کمی ناراحت بودیم چون چند موقعیت خوب داشتیم. در کل بازی سختی بود اما برد خوبی بود و حفظ شتاب مهم است."

بازی مقابل رئال مادرید؟

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را در بازی سه شنبه هم داشته باشیم. اکنون تمام تمرکز تمام تیم روی بازی مقابل رئال است. بازی سختی خواهد بود، ما باید مانند سطحی که از خود مقابل آرسنال نشان دادیم، بازی کنیم یا حتی بهتر از آن. رئال تیم فوق العاده‌ای دارد و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارد. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم چند گل بزنم. من در فرم خوبی هستم و اعتماد به نفس دارم. اگر هم تیمی‌هایم مانند تمام فصل به من کمک کنند، این کار را انجام خواهم داد.

جود بلینگام؟

او فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. اما او در دو بازی مقابل ما اینطور نخواهد بود.کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)