Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق ایران عقیده عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان فومن با بیان اینکه جنگ امروز در مقابل نظام اسلامی به تعبیر امروزی‌ها بر اندازی نرم و جنگ نرم است، اظهار کرد: دشمن همیشه به شالوده و اساس یک نظام ضربه میزند که در نظام مقدس جمهوری اسلام مردم اساس و شالوده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تحریک، ترغیب و تشویق مرد به براندازی نظام با اصول اساسی سازگاری ندارد ویژگی‌های براندازی نرم است، افزود: دشمن بعد از ناامیدی شدن از جنگ سخت علیه ایران به جنگ نرم روی آورده بر روی مسائل اجتماعی تمرکز کرده تا از داخل نظام اسلامی را به سمت سرنگونی هدایت کند.

دادستان فومن با بیان اینکه متأسفانه شاهد هستیم برخی مواقع داخلی‌ها نیز در این مسیر قرار می‌گیرند، گفت: بر اساس قانون هر کسی مردم را تحریک و تشویق به این اقدام کند محارب محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات موجود در جامعه نتیجه سو مدیریت‌ها، عدم تعهد و سهل انگاری است نباید اجازه دهیم عده‌ای از این موضوع برای مأیوس کردن مردم استفاده کنند.

ایران عقیده در ادامه با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته شاهد بودیم برخی اهداف دشمن از دهان خودی‌ها خارج شد، تأکید کرد: امام راحل فرمودند انتخاب صحیح در امورات مردم نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه روشنگری و اطلاع رسانی بر عهده اصحاب رسانه است و باید مواظبت شود تا از مسیر درست خارج نشوند، ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کسی در مقابل این انقلاب قرار گرفته رسوا و از دور خارج شد.

نقش بی بدیل رسانه در برگزاری انتخابات پرشور

فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب و نظام، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام اسلامی مردم سالاری دینی است و دشمن برای بی اعتبار و کمرنگ کردن آن از حربه‌ای استفاده می‌کند.

سرهنگ حمید جانباز افزود: در شرایط امروز کشور عده‌ای اعلام می‌کنند انتخابات نداریم انتصاب داریم یا هشتگ رأی ندهیم به راه می‌اندازند در زمین دشمن بازی کرده و استکبار جهانی از این موضوع علیه نظام و انقلاب استفاده می‌کند، گفت: دشمن به دنبال بی اعتبار کردن اصل انتخابات است.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته نقش برجسته فضای مجازی و رسانه‌ای آشکار شد، اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی انتخابات این دوره در فضای مجازی شکل می‌گیرد و این نشان دهنده تأثیر این فضا است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به برنامه ریزی دشمن در این زمینه، تأکید کرد: باید اجازه هیچ گونه حرکتی به دشمن ندهیم و زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نقش خبرنگاران بی بدیل بوده و در برگزاری انتخابات پرشور تأثیرگذار است، افزود: رسانه نباید وارد فضای مسموم فضای مجازی شود باید برای تبدیل این انتخابات به یک حماسه نقش آفرین باشد.

کد خبر 5225108

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید جانباز انتخابات 1400 اصحاب رسانه انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اردبیل شیوع کرونا نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابی استان به اندازه مرحله قبلی مهم است، از تلاش رسانه‌های استان در انتخابات قدردانی کرد.

مالک رحمتی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رای، حق‌الناس و ما امین مردم هستیم و امیدوارم مانند دور اول شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

وی تاکید کرد: چهار فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز جاری و ساری است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: نهایت ظرفیت‌های استانی را برای برگزاری انتخابات با حضور باشکوه مردم عزیز به کار گیریم. 

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسترسازی برای حضور همه مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظرشان، وظیفه یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در دور دوم آن است.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های استان بابت تلاش‌های ارزشمندشان در انتخابات دوره اول قدردانی می‌کنم و معتقدم مرحله دوم فرصت مناسبی برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه است. 

وی مطرح کرد: رسانه‌ها مردم را دعوت به حضور با بصیرت در انتخابات کنند. 

رحمتی ادامه داد: انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم تمام الکترونیکی است و باید از تولیدات چندرسانه‌ای برای آموزش مردم درباره آن‌ها اخذ رای الکترونیکی بهره گرفت. 

وی افزود: از هواداران نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود ضمن معرفی نامزدهای خود، مردم عزیز را به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ترغیب و تشویق کنند. 

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی نیز مد نظر باشد و انتخاباتی در شأن فرهنگ مردم آذربایجان شرقی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، «شبستر» و «میانه» هستیم.

تراب محمدی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی است، افزود: آموزش‌های لازم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این زمینه داده شده است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی از بامداد امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه بعد ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم