Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در گزارش اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شرکت نفت ایرانول، میزان تولید، فروش و مبلغ فروش نسبت به ماه گذشته روند رو به رشدی را ثبت کرده‌اند. در این مدت حدود ۱۶هزار مترمکعب تولید شد که ۲۸درصد از کل تولیدات شرکت را تشکیل می‌دهد. اکسترکت‌ها با بیش از ۱۲هزار مترکعب ۲۱درصد و اسلاک وکس با ۱۱درصد در رتبه‌های بعدی تولید این شرکت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما میزان تولید شرانل در دومین ماه ۱۴۰۰ رشد چشمگیر ۵۳درصدی را نشان می‌دهد. این در حالی است که ۵۷هزار و ۹۱۵مترمکعبی که در این ماه تولید کرده است، حتی نسبت به اردیبهشت ۱۳۹۹ نیز افزایش ۱۴درصدی یافته است.

در سمت فروش نیز وضعیت مشابهی برای نفت ایرانول حاکم است. در اردیبهشت ۱۴۰۰ بیش از ۱۶هزار مترمکعب روغن پایه توسط این شرکت به فروش رسیده است (معادل ۲۹درصد از کل فروش) که قیمت هر واحد فروش نسبت به فروردین امسال رشد ۳۰درصدی را ثبت کرده است! در ادامه اکسترکت با بیش از ۱۲هزار مترمکعب حدود ۲۲درصد از فروش و اسلاک وکس با بیش از ۵هزار و ۶۰۰مترمکعب فروش حدود ۱۰درصد از کل فروش اردیبهشت ماه شرانل را تشکیل داده‌اند. باید در نظر داشت که مقدار فروش شرکت در این ماه رشد ۵۲درصدی را نیز به ثبت رسانده است که این رشد همراه با افزایش نرخ محصولات بوده است.

در نهایت با بررسی مبلغ فروش این شرکت به رشد ۱۱۰درصدی در این ماه می‌رسیم. مبلغ فروش که نسبت به سال گذشته ۱۹۲درصد افزایش یافته است، از رقم ۸هزار میلیارد تومان نیز عبور کرد. از این میزان فروش، ۴۵درصد آن مربوط به فروش روغن پایه است که ۳۵۹میلیارد تومان ثبت شده است. در ادامه نیز اکسترکت باحدود ۸۹میلیارد تومان (۱۱درصد کل مبلغ فروش) و روغن موتور بنزینی حدود ۸۰میلیارد تومان با (۱۰درصد) در رده‌های بعدی قرار دارند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

 

پربیننده ترین دلیل خاموشی های اخیر از زبان وزیر نیرو صدور مجوز برای استخراج رمزارز ادامه خواهد داشت صعود قیمت نفت با بهبود چشم‌ انداز تقاضا / بازار چشم‌ انتظار مذاکرات اوپک پلاس در هفته جاری هشدار مدیرعامل توانیر به فعالان غیرمجاز رمز ارز می توانیم روزی ۶.۵ میلیون بشکه نفت تولید کنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت ایرانول گزارش اردیبهشت ماه انتخابات ۱۴۰۰ مبلغ فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی