Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سلیمانی  مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:شش گروه تلگرامی که مرتکب تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام شده بودند مسدود شدند.

او تصریح کرد:فعالیت صفحات در فضای مجازی و پیام رسان‌های مختلف توسط ستادانتخابات، دستگاه قضا، پلیس فتا و نهاد‌های امنیتی رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد با بیان اینکه از کاندیدا‌ها رعایت قانون را انتظار داریم بیان کرد: اگر فعالی مجازی به تذکرات دقت نکند ناچارا به دستگاه قضا معرفی و برای وی پرونده تشکیل خواهد شد.

سلیمانی اضافه کرد: در ده روز باقی مانده تا زمان رسمی تبلیغات فعالیت نامزد‌ها کنترل و در صورت ارتکاب، تخلف مرتکبین پیگیری خواهد شد.

او در ادامه گفت: مدیران گروه‌های تلگرامی عمومی و باسابقه شهرستان حتما پیام‌های منتشره‌ی گروه‌های تحت مدیریت خود را رصد کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد اظهار کرد: ایجاد گروه تلگرامی جدید به اسم کاندیدا‌ها (پیش از شروع رسمی تبلیغات) عمده مشکلی است که باعث وقوع تخلف انتخاباتی می شود.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود