Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رحمانی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان قزوین گفت: به طور کلی ۶۸هزار و ۱۲۲ نفر در استان قزوین واکسیناسیون کرونا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تست کرونا ۱۴۰ نفر در استان مثبت شد و ۴۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به ۲۵۱ نفر رسیده است؛ همچنین از مجموع بیماران بستری ۳۵ نفر با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: ۶نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند؛ همچنین در این مدت ۶۰ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

وی عنوان کرد: طبق آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در استان قزوین نیز سه نفر از کادر درمان واکسن نوبت اول و 11نفر نوبت دوم، کادر بهداشت سه نفر نوبت دوم و نظام پزشکی پنج نفر نوبت اول و شش نفر نوبت دوم انجام شد.

102 نفر از سالمندان بالای 80سال واکسن کرونا دریافت کردند

رحمانی بیان کرد: بیماران خاص 33نفر در نوبت اول و 25نفر نوبت دوم، دانشجویان بالینی دو نفر در نوبت اول، سالمندان بالای 80 سال 102 نفر در نوبت اول و 9 نفر در نوبت دوم واکسینه شدند.

این مقام مسئول ابراز کرد: تاکنون سالمندان 75تا80 سال 259 نفر در نوبت اول، سالمندان 70تا74سال هزار و 186 نفر در نوبت اول واکسینه شدند.

وی تاکید کرد: مجموع واکسینه روزانه در نوبت اول هزار و 590 نفر و نوبت دوم 54نفر است و در مجموع روزانه 59هزار و 430 نفر در نوبت اول واکسینه شدند.

رحمانی در پایان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان قزوین گفت: به طور کلی 68هزار و 122 نفر در استان قزوین واکسیناسیون کرونا شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا نفر در نوبت اول استان قزوین نفر نوبت دوم نفر در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان