Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:09:14 GMT

هازارد: از رئال مادرید جدا نمی‌شوم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۳۱۲۰

هازارد: از رئال مادرید جدا نمی‌شوم

ستاره بلژیکی تایید کرد قصد ندارد تیم رئال مادرید را ترک کند.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد طی دو فصل گذشته با حضور به همراهی رئال مادرید در مسابقات نتوانسته به دلیل مصدومیت‌های مکرر عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود برجای بگذارد. درحالیکه شایعات بسیاری پیرامون آینده این ملی پوش بلژیکی وجود دارد اما او می‌گوید که همچنان تصمیم به ادامه همکاری با رئال مادرید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص آینده همکاری با رئال مادرید گفت: "خودم را بیرون از رئال مادرید تصور نمی‌کنم. سه سال دیگر قرارداد دارم و وقتی ۱۰۰% آماده باشم به تیم خیلی کمک خواهم کرد. می‌دانم که چه کارهایی میتوانم انجام بدهم. حالا روی یورو تمرکز دارم اما بعد از آن در رئال مادرید دست به کارهای بزرگی خواهم زد!"

او ادامه داد: "فصل بسیار ناخوشایندی بود. همیشه وقتی ثبات داشتم بازیکن بسیار نیرومندی بودم. میدانم که به بهترین سطحم نزدیک شدم و امیدوارم دیگه مصدوم نشوم. سال‌های زیبایی پیش روی من است."

او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به لیگ برتر انگلیس گفت: "3 سال دیگر با رئال قرارداد دارم و به همین خاطر بحث بازگشت به انگلیس خارج از بحث است. همه می‌دانند که دو سال اولم خوب نبودم و می‌خواهم ارزش خودم را در رئال ثابت کنم. همه کار می‌کنم تا به این هدف برسم"

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد ادن هازارد رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)