Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:36:13 GMT

ترکیه: درخواست برای کنارگذاشتن اس-۴۰۰ پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۴۹۴۶

ترکیه: درخواست برای کنارگذاشتن اس-۴۰۰ پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایتارتاس، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه می گوید موضع گیری سایر کشورها علیه برخورداری ترکیه از سامانه اس -۴۰۰ روسی قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه افزود: ما از کنترل کامل بر این سامانه برخوردار خواهیم بود و کارشناسان فنی خود را برای آموزش به روسیه اعزام می کنیم. بنابراین هیچیک از کارشناسان نظامی روس در ترکیه مستقر نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل است که درخواست های سایر کشورها مبنی بر اینکه ما نباید از اس -۴۰۰ استفاده کنیم، قابل پذیرش نیست.

آمریکا مدعی است که برخورداری ترکیه از یک سامانه ضدموشک روسی، به تضعیف دیوار دفاعی ناتو منجر خواهد شد و حتی تهدید کرده که تحریم هایی را علیه آنکارا اعمال خواهد کرد.

این در حالی است که آمریکا در فرودین امسال نیز از تحریم ریاست صنایع دفاعی ترکیه به همراه چهار مقام بلندپایه آن خبر داد. بهانه وضع این تحریم ها، همکاری نظامی-اطلاعاتی چشمگیر با روسیه عنوان شده است.

کد خبر 5225343 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه مولود چاووش اوغلو روسیه سامانه اس 400 ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی عراق ایالات متحده امریکا سوریه روسیه بشار اسد عربستان سعودی نبرد شمشیر قدس انتخابات سوریه جنگ 12 روزه غزه نتانیاهو انتفاضه رمضان 2021 فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد