Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@22:34:07 GMT

شعار و عمل نامزدها باید یکسان باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۳۲۹

شعار و عمل نامزدها باید یکسان باشد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مصطفی رجایی‌پور گفت: اغلب نامزدهای انتخاباتی پس از انتخاب شدن یادشان می‌رود که چه گفتند و چه قول‌هایی به مردم داده‌اند و گاهی عمل آنها ۱۸۰ درجه با قول و وعده‌هایشان متفاوت است.
وی ادامه داد: از ویژگی های نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، تعهد به اسلام و تدین و تقواست چرا که اگر این شرط مهم را نداشته باشد هر احتمالی از جمله احتمال خیانت به کشور و نظام و مردم از سوی او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ عزت ملت، رعایت اخلاق و تقوای انتخاباتی و احساس مسوولیت از دیگر ویژگی‌های نامزد اصلح است. 
وی افزود: ویژگی دیگر نامزد اصلح امانتداری، فسادستیزی و تلاش برای سعادت دنیا و آخرت مردم است. 
حجت الاسلام رجایی‌پور ادامه داد: ویژگی دیگر اتکا به رضایت الهی است و فرد باید رضای الهی را در نظر بگیرد و از حزب گرایی و باندبازی اجتناب کند زیرا اگر دنبال باند و حزب و گروه و سیاست بازی باشد به فکر مردم نخواهد بود.
وی گفت: شرط بعدی کفایت سیاسی و مدیر و مدبر بودن است چرا که این فرد می خواهد مدیریت یک جامعه را به عهده بگیرد پس باید کفایت سیاسی مدیریت را داشته باشد و یک مدیر واقعی باشد و بتواند تمام مشکلات جامعه را مدیریت کند.
این استاد دانشگاه افزود: شرط دیگر خوش نام و جوانگرا بودن است و اینکه معتقد به جوانان باشد چرا که در ابتدای انقلاب به این مطلب خوب توجه شده بود و اداره هشت سال جنگ تحمیلی بر دوش جوانان بود و انقلاب را جوانان پیش بردند و اکنون هم در مسایل علمی و انرژی هسته ای جوانان هستند که موفقیت های بسیار برای کشور کسب کردند.
وی ادامه داد: ویژگی بعدی مرزبندی روشن با دشمن است چرا که ما دشمنان بسیار داریم  زیرا آنان با پیروزی انقلاب اسلامی منافعشان را از دست دادند و به این خاطر با ما دشمنی می‌کنند لذا یک رییس جمهوری خوب باید با دشمن مرزبندی داشته باشد.
حجت الاسلام رجایی‌پور گفت: داشتن صبر و بصیرت از دیگر ویژگی های نامزد اصلح ریاست جمهوری است که باید در هنگام برخورد با مشکلات صبور باشد و بصیرت داشته باشد و بداند کی و کجا چه باید کرد.
وی افزود: ساده زیستی و پرهیز از اشرافیگری نیز از دیگر ویژگی هاست چرا که کسی که می‌خواهد جامعه را مدیریت کند نباید دنبال اشرافیگری و تجمل گرایی باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1097749 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی مشهد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بسیج دانشجویی ریاست جمهوری نامزد اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران