Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:46:46 GMT

صبغه الهی امام (ره) هیمنه سلطه گران عالم را شکست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۵۶۰

صبغه الهی امام (ره) هیمنه سلطه گران عالم را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی پیش از ظهر سه شنبه در آیین رونمایی از کتب دفاع مقدس در گرگان اظهارکرد: شخصیت امام (ره)، شخصیتی بی نظیر و از میراث داران امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: همه میراث داران امت اسلامی بوده اما برخی از این راه گم شدند.

وی با بیان اینکه این خدا است که بشریت را به راه راست هدایت می کند، اضافه کرد: کسانی هم هستند که باید این میراث توسط آنها حفظ و ادامه یابد که فضل بزرگی نصیب آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: علمای راستین برای حفظ این میراث جان خود را در معرض خطر قرار می دادند و امام راحل یکی از مصادیق کاملی از این امر است.

وی گفت: حرکت امام راحل با بسیاری از حرکت ها و جریاناتی که در طول تاریخ علیه ظلم ایجاد شد، متفاوت بود.

آیت الله نورمفیدی افزود: نگاه امام راحل، زمانی که وارد کشور شد این بود که ریشه مفاسد جای دیگر است و رژیم شاهنشاهی هم جزئی از آن است.

وی عنوان کرد: امام از همان ابتدا نهضت خود را بر روی ام الفساد بودن رژیم برد و در تمام مبارزات خود سعی کرد به سخنانی با رنگ و لعاب اسلامی و دینی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: یکی از عواملی که سبب موفقیت نهضت امام بود همین صبغه الهی و اسلامی بود که هیمنه سلطه گران عالم را شکست و شهامت و شجاعت به همه مظلومان عالم داد.

کد خبر 5225399

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله نورمفیدی گرگان نماینده ولی فقیه در استان گلستان امام خمینی ره انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل مشارکت مردم در انتخابات ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های هسته ای، اظهارکرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای باوجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

اسلامی با بیان اینکه این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود، اضافه کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاورد‌ها تزار علم‌وفن‌آوری ایران را به دنیا نشان دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تأکید کرد: برای مبارزه با سلطه کشور‌های استکباری آماده هستیم این فن آوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار‌ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق و ظهور کند و این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است