Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز با حضور استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان، عملیات اجرایی احداث باند دوم محور اهواز - خرمشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ظهر امروز سه شنبه(11 خرداد ماه جاری) با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان استانی، عملیات اجرایی ساخت باند دوم محور اهواز – خرمشهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه شامل سه فاز است که فاز نخست آن از کیلومتر ۸۰ تا ۱۰۰ با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان و با مشارکت استانداری خوزستان، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند، احداث خواهد شد.

اعتبار مجموع سه فاز این پروژه 14 هزار میلیارد ریال برآورد شده و پیش بینی می شود که فاز نخست آن ظرف ۳۰ ماه به بهره برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند استانداری خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عملیات اجرایی برنا خوزستان اهواز خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر