Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:11:32 GMT

حقیقی و تلاش ویژه برای جبران یک اشتباه (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۶۶۷۹

علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر که در بازی با فولاد مرتکب اشتباه شد تاوان این اشتباه را با نیمکت نشینی در دو بازی اخیر تیمش پس داد. 

به گزارش "ورزش سه"، مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 بعد از این بازی در یک تصمیم درست ضمن اعتراف به اشتباه خود از امیر قلعه نویی و هم چنین همبازیانش عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر با سیوهای خود به تیم در مسیر امتیاز گیری کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او در بازی با پدیده که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود به دلیل مصدومیت بازی نکردی؟ صادقانه گفت که مصدوم نیست و با نظر کادر فنی تیمش روی نیمکت نشسته است و به این تصمیم احترام می گذارد. و نکته ی جالب اینکه در تمرینات روزهای اخیر گل گهر سعی کرده با جدیت بیشتر در تمرینات به شرایط ایده آل روحی و روانی و هم چنین فنی برگردد تا در صورت اعتماد دوباره کادر فنی تیم گل گهر ارایه گر بازی های خوبی در ترکیب این تیم باشد. 

 

گل گهر که هم اکنون در رده ی چهارم جدول قرار دارد در تلاش است در 7 هفته باقی مانده با ارایه بازی های خوب و هم چنین کسب امتیازات ممکن به عنوان سومی و بهترین تیم شهرستانی دست پیدا کند و توامان در جام حذفی نیز سودای قهرمانی دارد. این دو استراتژی سخت برای امیر قلعه نویی و شاگردانش است و طبیعتا علیرضا حقیقی و دیگر بازیکنان گل گهر باید در هفته های باقی مانده برای رسیدن به این دو عنوان بهترین نمایش را داشته باشند.

 

گل گهرسیرجان علیرضا حقیقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان علیرضا حقیقی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی