Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی می گوید اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند کسانی که اسکوچیچ را آوردند بیشتر از او نقد خواهند شد

علی لطیفی پیشکسوت تیم‌ ملی در خصوص فهرست تیم ملی و شرایط تیم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علی لطیفی در خصوص فهرست تیم ملی فوتبال برای حضور در مقدماتی جام جهانی به میزان گفت:

من معمولا وقتی فهرست جدید اعلام می‌ شود انتقادی به آن نمی‌کنم، چون هر مربی با دیدگاه خودش بازیکنان را دعوت می‌کند و پاسخگوی عملکردش هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده من چند بازیکن مانند رامین رضاییان و روزبه چشمی می‌توانستند در تیم ملی باشند و از تجربیات آن‌ها استفاده شود. تیم ملی همیشه باید تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه باشد. بازی‌های سختی داریم و فعلا فقط و فقط باید حمایت کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره حضور کمرنگ آبی‌ پوشان در تیم ملی گفت:

بر این باورم از استقلال خصوصا در فاز هجومی می‌شد بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شود. فرشید اسماعیلی در لیگ قهرمانان فوق العاده بود و یک بازیکن گره‌گشا است. وریا غفوری هم با سابقه و تجربه‌اش می‌توانست کمک حال تیم ملی باشد.

بازیکن تیم‌ ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در رابطه با دعوت از بازیکنانی که در تیمشان فیکس نبوده اند عنوان کرد:

با این کار روحیه سایر بازیکنانی که عملکرد درخشانی در تیم‌های باشگاهی‌شان داشتند خیلی پایین می‌آید و شاید از دعوت به تیم‌ملی دلسرد شوند و فوتبال خود را محدود به سطح باشگاهی بدانند. امیدوارم در نهایت تیم ملی به جام جهانی صعود کند؛ اما اگر خدایی نکرده به جام جهانی صعود نکنیم کسانی که اسکوچیچ را آوردند بیشتر از خود او نقد خواهند شد.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی علی لطیفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)