Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@00:06:24 GMT

پایان یکه‌تازی «سریع و خشمگین» در چین

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۱۹۷

پایان یکه‌تازی «سریع و خشمگین» در چین

به نقل از هالیوود ریپورتر، «سریع و خشن ۹» که در هفته نخست اکران در سینماهای چین به فروش چشمگیر ۱۳۵ میلیون دلاری رسید ، در هفته دوم اکران با اُفت شدید مخاطبان همراه شد و با کاهش ۸۵ درصدی بلیت فروشی به فروش تنها ۲۰.۸ میلیون دلاری دست یافت. 

این فیلم به کارگردانی« جاستین لین» و با بازی «وین دیزل» و «جان سنا» در مجموع تاکنون ۱۸۵ میلیون دلاری در چین فروخته تا عملکردی کمی بهتر از فیلم فرعی «هابز و شاو» از این مجموعه داشته باشد اما در مقایسه با قسمت های اصلی این مجموعه فروش بسیار ضعیف تری در چین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سریع و خشن ۷» و «سرنوشت خشمگین» به ترتیب در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به فروشی بالغ بر ۳۹۰ و ۲۹۲ میلیون دلار در چین دست یافته بودند. 

پیش بینی می شود نهمین قسمت از سری فیلم های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» در نهایت به فروش ۲۱۱ میلیون دلار در چین برسد، گرچه فروش کمی نیست اما در مقایسه با فروش قسمت های قبلی این مجموعه و همچنین فعالیت سینماهای چین با ۱۰۰ درصد ظرفیت، چندان موفقیت آمیز نبوده است. 

گفته می شود صحبت های جنجالی «جان سنا» در یکی از مصاحبه هایش که در آن تایوان را یک کشور معرفی می کند و همچنین نقدهای منفی «سریع و خشن ۹» از جمله مهم ترین دلایل کاهش فروش این فیلم در چین بوده است، هر چند «جان سنا» با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از مردم چین عذرخواهی کرد. 

۵۸۵۸

کد خبر 1520973

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان هالیوود سریع و خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راهنماتو

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید