Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:04:45 GMT

ساعت های فعالیت مترو تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۶۰۳

ساعت های فعالیت مترو تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی عبداله پور، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره ساعت های فعالیت مترو تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهارداشت: سرویس دهی متروی تهران و حومه در روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ همانند روزهای تعطیل خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده و هر سال با فرارسیدن نیمه خرداد، یادآور روز وداع با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام مردمی ۱۵ خرداد است گفت: امسال نیز همانند سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستادملی مبارزه با کرونا مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرویس دهی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز همانند روزهای تعطیل در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی عبداله پور ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود