Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:16:17 GMT

کناره‌گیری ستاره یونایتد از حضور در یورو

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۶۴۱

کناره‌گیری ستاره یونایتد از حضور در یورو

منچستریونایتد تایید کرده است که میسون گرین وود، مهاجم این تیم و تیم ملی انگلیس، به دلیل مصدومیت مجبور به کناره گیری از تیم ملی و حضور در مسابقات یورو 2020 شد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، میسون گرین‌وود به دلیل مصدومیت حضور در مسابقات یورو را از دست داد.

 

 

در بیانیه یونایتد آمده است: "میسون گرین‌وود، مهاجم منچستر یونایتد برای بهبودی کامل از یک مصدومیت اساسی که باعث شد در ماه مارس نیز در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا حضور نداشته باشد، از جمع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی انگلیس برای یورو 2020 خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور میسون در دیدار های باشگاهی نیز با دقت مدیریت شده بود تا در طول فصل  فشرده و شلوغ 21-2020 در لیگ برتر و لیگ اروپا در دسترس باشد.

اما شرکت در یک تورنمنت دیگر برای او مفید نخواهد بود و میسون در منچستر یونایتد باقی خواهد ماند تا بتواند خود را بهبود بخشد و برای تمرینات پیش فصل آماده شود."

 

 

مشخص نیست که گرین‌وود می توانست به فهرست نهایی 26 نفره گرت ساوت گیت، که قرار است امروز بعد از ظهر اعلام شود، راه بیابد، اما کناره گیری او، تصمیم گیری را برای سرمربی تیم ملی انگلیس ساده تر می کند.

در صورتی که گرین‌وود در لیست نهایی ساوت گیت حاضر بود، با انصراف وی اکنون جا برای بوکایو ساکا از آرسنال، اولی واتکینز از استون ویلا و یا حتی جسی لینگارد از وستهام یا جیمز وارد پروز از ساوتهمپتون باز شده است.

منچستر یونایتد تیم ملی انگلیس میسون گرین وود

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تیم ملی انگلیس میسون گرین وود میسون گرین وود تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن