Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان که در نماد "عسیرجان" اقدام به انتشار اوراق گواهی سلف کرده بود، موفق شد تعداد یک میلیون و 250 هزار قرارداد را با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در هر قرارداد صدکیلوگرمی به فروش برساند که عرضه اولیه این اوراق ازطریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاملات ثانویه اوراق مذکور از روز سه‌شنبه 11 خرداد ماه جاری  تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکیست: مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، اردیبهشت ماه گذشته از انتشار اوراق مذکور برای تامین مالی شرکت خبر داده بود.

شرکت فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اوراق بهادار مجمع عمومی تجارت سپرده گذاری تامین مالی ماهان سیرجان بورس کالای ایران ماهان سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲