Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:56:43 GMT

تحول در ابعاد مختلف حکمرانی باید ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۵۰۴

تحول در ابعاد مختلف حکمرانی باید ایجاد شود

حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی امروز - سه شنبه - در سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در تعبیری از امام راحل تحول خواهی و تحول آفرینی را عنوان کردند و گفتند باید امام را امام تحول نامید و به جاست از ویژگی نرم افزاری رهبر کبیر انقلاب استفاده کنیم و از روحیه تحول آفرینی درس بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نظامی را بدون تکیه به شرق و غرب ایجاد کرد، نان، مسکن و آزادی را به ارمغان آورد و کارهای بزرگ را به جوانان سپرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: امام خمینی (ره) با تحول خواهی موفق شد اقیانوس ملت را تغییر دهد، تحول یعنی اکتفا نکردن به آنچه وجود دارد.
حجت الاسلام میراحمدی افزود: این روحیه تحول خواهی باید در ما زنده شود، فرصت های بسیاری داریم بنابراین گرایش به بهتر شدن یک ضرورت است. تحول خواهی مدل، برنامه  و پشتوانه معرفتی می خواهد.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل تفسیر کننده خط و مشی نظام است، هرکس انقلاب را قبول دارد، امام خمینی (ره) را هم قبول دارد.
به گزارش ایرنا، سی و دومین سالگرد ارتحال امام (ره) امروز با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، احمدرضا معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل بر مزار پنج شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه، یاد و خاطره ۹۰ دانشجوی شهید دانشگاه امیرکبیر گرامی داشته شد.

برچسب‌ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراسم تجلیل امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراسم تجلیل امام خمینی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مراسم تجلیل امام خمینی اخبار کنکور دانشگاه صنعتی امیرکبیر امام خمینی تحول خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران

پایگاه رتبه بندی تایمز فهرست دانشگاه‌های برتر آسیا را در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر کرد که در این رتبه بندی ۷۵ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان بیش از ۷۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند که دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در فهرست برترین‌های دانشگاه‌های آسیا در این رتبه‌بندی و رتبه ۱۵ در دانشگاه‌های ایران قرار دارد.

پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه بندی در سطح بین المللی است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه بندی‌های بین المللی خود انجام داد. روش شناسی این رتبه بندی همانند روش شناسی رتبه بندی جهانی دانشگاه‌ها است که از ۱۸ شاخص در قالب آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی بهره جسته است. اما این شاخص‌ها برای منعکس‌کردن ویژگی‌های مؤسسات آسیایی مجدد تنظیم شده‌اند. رتبه بندی سال ۲۰۲۴ شامل ۷۳۹ دانشگاه از ۳۱ منطقه است.

دانشگاه صنعتی شریف با رتبه ۵۶ در رتبه اول دانشگاه‌های ایرانی قرار گرفته است. تعداد دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز از تعداد ۲۹ دانشگاه در سال ۲۰۱۹، به ۷۵ دانشگاه در سال ۲۰۲۴ رسیده است که رشد خوبی را نشان می‌دهد.

دانشگاه توکیو، که برترین مؤسسه ژاپن است، از رتبه هشتم به پنجم رسیده است که بالاترین جایگاه آن از سال ۲۰۱۵ است. در همین حال، مؤسسه برتر کره جنوبی، دانشگاه ملی سئول، از ۱۰ دانشگاه برتر فاصله گرفته و سه پله سقوط کرده و در رده چهاردهم قرار دارد. ژاپن با ۱۱۹ دانشگاه، پرتعدادترین دانشگاه‌ها را در این رتبه بندی دارد و پس از آن هند با ۹۱ موسسه در رتبه بعدی قرار دارد. از سال گذشته در مجموع ۹۸ دانشگاه به این رتبه بندی پیوسته اند. این افزایش در کشور‌های هند، ترکیه، ایران و پاکستان قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است