Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته‌های کشتی و دوومیدانی را برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، ظهر امروز (سه‌شنبه - 11 خرداد ماه) مراسم تجلیل از اسطوره‌های بزرگ ورزش ایران، علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی و سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی با حضور ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام‌آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هتل ورزش (خانه پیشکسوتان ورزش) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیاثی: امروز بهترین خاطره زندگی‌ام رقم خورد
تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی درباره تجلیل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از او و سایر پیشکسوتان گفت: امروز بهترین خاطره زندگی‌ام در جمع قهرمانان نامی و جاودان که برکت ورزش ایران هستند، رقم خورد.

وی با بیان اینکه «در حال حاضر پیشکسوتان بسیار منزوی هستند و باید دل‌شان را به دست آورد.»، افزود: از ابطحی بانی خیر مراسم‌های تجلیل از پیشکسوتان تشکر می‌کنم، زیرا از زمانی که وی به صندوق آمد وضعیت این مجموعه سر و سامان گرفته و یاد و نام پیشکسوتان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تیمور غیاثی زاده متولد 22 اردیبهشت 1324 در شهرستان درگز است. وی ورزشکار سابق رشته پرش ارتفاع است. او دو مدال طلا و یک مدال نقره بازی‌های آسیایی و دو مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

حیدری: دکتر ابطحی منشاء خیر و برکت است
علی‌اکبر حیدری پیشکسوت کشتی در مراسم تجلیل از خود گفت: از دکتر ابطحی تشکر می‌کنم که این همه ستاره درخشان ورزش را زیر یک سقف جمع کرده است. از زمان حضور وی در صندوق اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: افرادی که اینجا هستند همگی چند دهه قبل مدال گرفته‌اند. ما آن زمان‌ها در اردوها و مسابقات با یکدیگر بودیم، ولی بعد از کنار گذاشتن ورزش نزدیک به 20 تا 30 سال بود که یکدیگر را ندیده بودیم و مراسم‌های صندوق باعث تجدید دیدار دوباره ما شد.

حیدری تأکید کرد: اگر کار در دست کاردان باشد شاهد روند مؤثر و مثبت خواهیم بود. حضور دکتر ابطحی در صندوق مصداق همین موضوع و منشاء خیر و برکت است.

سیدعلی‌اکبر حیدری (زاده 1320 در تفرش) کشتی‌گیر آزادکار پیشین ایرانی است که برنده یک مدال برنز المپیک و یک مدال نقره بازی‌های آسیایی در دسته 52 کیلوگرم شده است. وی همچنین یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی جهان 1977 بود.

حسام: تجلیل از پیشکسوتان موجب معرفی الگو به نسل جوان می‌شود
سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی نیز در مراسم تجلیل خود گفت: پیشکسوتان الگوهای مناسبی برای نسل جوان هستند و برگزاری مراسم های تجلیل موجب معرفی آنها به این نسل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات مثبت و سازنده را عنوان کرد، افزود: حضور دکتر ابطحی در صندوق منشاء خیر بسیاری بود و ما پیشکسوتان از حضور وی حمایت می‌کنیم و از وزارت ورزش و ارگان‌های مرتبط می‌خواهیم که او را در مسیر اقدامات مثبت و مؤثرش یاری کنند.

سلمان حسام متولد بندرانزلی سال‌ها عضو تیم ملی دو و میدانی ایران بود. وی نماینده ایران در بازی‌های المپیک تابستانی 1976 بود و در بازی‌های آسیایی تهران (1974) در رشته پرتاب دیسک برنده مدال برنز شد.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از 13 خرداد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی کشتی دوومیدانی کشتی پیشکسوت دوومیدانی مراسم تجلیل دکتر ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود