Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی علمی فرد، در آیین رونمایی از کتاب «شهریار سرزمین من» و مستند «مادران آفتاب» با ابراز خرسندی از تقارن رونمایی کتاب «شهریارِ سرزمین من» پخش سریال «صبح آخرین روز» به مطالعه کتاب «شهریارِ سرزمین من» پیش از چاپ و اقتباس فیلمنامه سریال «صبح آخرین روز» از این کتاب اشاره داشت و اظهار کرد: در تولید بخش‌های عمده‌ای از زندگی شهید شهریاری علی الخصوص دوران کودکی و نوجوانی شهید از این کتاب (پیش از چاپ) کمک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قابلیت تبدیل شدن آثار تولید شده در نهادهای فرهنگی به دیگر محصولات هنری گفت: چه زیبا خواهد بود که چنین اتفاقاتی باز هم در جامعه هنری کشور بیفتد و بر اساس رمان و کتاب‌ها و داستان‌هایی که پشتوانه بسیار عمیق تحقیقاتی دارند، بتوانیم کاری را در حوزه تصویر و سریال سازی داشته باشیم.

تهیه کننده سریال «صبح آخرین روز» گفت: این اتفاق برای سریال صبح آخرین روز افتاد و بحمد الله در این مدت که این سریال از شبکه دو سیما پخش می‌شود، باز خوردهای خوبی از اقصی نقاط کشور دریافت کردیم که این برای خود من باعث مباهات است.

علمی فرد موفقیت‌ها و بازخوردهای مثبتی که از اقصی نقاط کشور نصیب سریال «صبح آخرین روز» شده است را به سبب فضاها و محتواهای غنی موجود در کتاب «شهریارِ سرزمین من» دانست.

با تألیف کتاب «شهریارِ سرزمین من» بخشی از دین خود را به شهدا ادا کردم

نویسنده کتاب «شهریارِ سرزمین من» گفت: شهید شهریاری که از نوابغ زمانه خویش بود در کمال سادگی در خانواده فرهنگی و اهل علم و تقوا پرورش یافت.

معصومه زینعلی، نویسنده کتاب «شهریارِ سرزمین من» با اشاره به اینکه با نوشتن این کتاب بخشی از دین خود را به شهدا ادا کردم، گفت: خدا را شاکرم که در جوار خانواده‌ای زندگی کردم که در آن چنین شهید وارسته‌ای پرورش یافته است که انسانی آزاده و مسئولیت پذیر و متدین و خدا ترس و در یک کلام انسانی با مجموع کمالات و معنوی و علمی بود.

وی ادامه داد: شهید شهریاری که از نوابغ زمانه خویش بود در کمال سادگی در خانواده فرهنگی و اهل علم و تقوا پرورش یافت و با تکیه بر توانایی‌های خود در عمرکوتاه پر برکتش چنان زیست که هر قسمت از زندگی ایشان را که بکاوید درسی برای جوانان دارد.

کد خبر 5225599

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری شهید مجید شهریاری سریال ایرانی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی اردبیل مشارکت مردم در انتخابات اراک صبح آخرین روز سرزمین من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟