Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران در مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ورامین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که بعد از ظهر امروز  سه شنبه ۱۱ خرداد ماه به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین و با حضور مقامات کشوری و استانی در ورامین برگزار شد ، از خانواده شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ورامین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نوش آبادی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: ولایت مداری و حفظ جایگاه مرجعیت شیعه ، پیام روشن شهدای قیام ۱۵ خرداد دشت ورامین است.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا افزود: مردم دیار ۱۵ خرداد در خفقان دوران ستمشاهی در حالی که مردم ، روحانیون و خانواده های متدین در شرایط سخت روزگار می گذراندند ، از تمام هستی خود گذشتند و در دفاع از حریم مرجعیت شیعه جان خود را تقدیم مسیر انقلاب کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای قیام خونین ۱۵ خرداد ، استکبارستیزی بود ، عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف امام راحل و رهروان حرکت ایشان، جلوگیری از نفوذ آمریکا به منظور حفظ عزت و هویت دینی ملت و آقایی ملت ایران بود ؛ تفکری که امروز نیز باید به آن عمل کرد.

با گزارش ایسنا، در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مردم ورامین با اطلاع از دستگیری امام راحل پای پیاده و کفن پوش به سمت تهران به حرکت درآمدند که در این مسیر هفت تن از جوانان این دیار به نام های سیدمرتضی طباطبایی ، حسن خانی ، عزت الله رجبی ، امیر هوشنگ معصوم شاهی ، جعفر عرب مقصودی ، مصیب مهابادی و ابوالقاسم اردستانی به دست نیروهای رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای ۱۵ خرداد ورامین ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت