Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:40:56 GMT

گلبهار شهر سبز خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۱۶۱۴

گلبهار شهر سبز خراسان رضوی شد

رضا لنگری روز سه‌شنبه در مراسم معرفی گلبهار به عنوان شهر سبز افزود: ۸۸ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف شهر گلبهار با هزینه ۶۰ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که مزایای آن حفاظت از محیط زیست، اصلاح ولتاژ، اصلاح کابل، اشتغال زایی و افزایش تاب آوری شبکه است. 

وی ادامه داد: تبدیل ۱۴۰ کیلومتر شبکه سیمی روستایی شهرستان گلبهار به کابل خودنگهدار نیز از اقدامات آتی در حوزه برق این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت برق گلبهار ۲ برابر شدن ناوگان خودرویی و احداث ساختمان دوم مدیریت برق گلبهار و برنامه ریزی برای احداث ساختمان سوم را از اقدامات دیگری برشمرد که در جهت توسعه زیرساختهای این شرکت و افزایش رضایتمندی مردم انجام گرفته است.

فرماندار گلبهار نیز در این مراسم با قدردانی از تلاشهای مدیریت برق این شهر گفت: گلبهار را باید به عنوان بخشی از شهرستان بزرگ مشهد در نظر گرفت که توسعه فزاینده این شهرستان باید در تخصیص منابع مالی به آن مدنظر قرار گیرد.

مهدی دونده افزود: شرایط برق در کل کشور بحرانی است از این رو مدیریت شبکه برق باید اطلاع رسانی جامع و دقیق در باره زمان خاموشی‌ها به شهروندان داشته باشد.

سعید خاکساری، مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم از دادستان گلبهار خواست با حمایت از طرح برخورد با استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج رمزارز، مدیریت برق گلبهار را در گذر از بحران یاری نماید.

شهر جدید گلبهار که سال گذشته به شهرستان ارتقا یافت، برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده و با وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

ایجاد این شهر در چارچوب سیاست ایجاد مراکز اقماری اسکان جمعیت برای شهرهای بزرگ به منظور کنترل توسعه پیوسته این شهرها، هدایت اسکان جمعیت در محدوده اطراف آنها و جلوگیری از نابودی زمینهای کشاورزی اطراف شهرها و اسکان بی رویه جمعیت، سال ۱۳۷۲ به عنوان نخستین مصوبه "طرح جامع شهرهای جدید" به تصویب شورای عالی شهرسازی ایران رسید.

برچسب‌ها مشهد انرژی برق گلبهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد انرژی برق گلبهار مشهد انرژی برق گلبهار اخبار کنکور برق گلبهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است