Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از روند برگزاری امتحانات نهایی در شهر کرمان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی استان مطلوب است، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در حوزه‌های امتحانی گزارش نشده است.

او با بیان اینکه خانواده‌ها نگران برگزاری حضوری آزمون‌ها نباشند، افزود: حضور مراقبان بهداشت و رعایت مقررات بهداشتی در حوزه‌های امتحانی موجب کاهش نگرانی‌ها در حوزه‌های امتحانی شده و به والدین اطمینان خاطر می‌دهیم که رعایت شیوه نامه‌ها جدی است، سؤالات بر اساس شرایط سال تحصیلی دانش آموزان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب با تاکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در زمینه برگزاری امتحانات نهایی است، اظهار کرد: در راستای تحقق این مهم تعداد حوزه‌های امتحانی را در استان حدود ۵۰ درصد افزایش داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزانی که به علت بیماری شرایط شرکت در آزمون نهایی پایه دوازدهم را ندارند (غیبت موجه) می‌توانند در نوبت بعدی در امتحانات شرکت کنند.

اسکندری تصریح کرد: دانش آموزان پایه نهم که در آزمون به علت غیبت موجه شرکت نکرده اند در بازه زمانی۱۷ تا ۲۳ می‌توانند در امتحانات شرکت کنند.

او تاکید کرد: با توجه به برگزاری آزمون ورودی مدارس متوسطه تیز هوشان در ۲۰ و ۲۱ خرداد گفت: معدل پایه نهم در قبولی دانش آموزان متقاضی پایه نهم به دهم تیزهوشان تاثیری ندارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات نهایی آموزش و پرورش حوزه های امتحانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت