Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهشتی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگاه‌ ازن ژنراتور اظهار کرد: گاز اوزون در شرایط طبیعی، زمانی که رعد و برق و یا ساقعه‌ای اتفاق می‌افتد تولید می‌شود و در شرایط مصنوعی چنانچه ملکول O۲ یا اکسیژن تحت تاثیر میدان‌های الکتریکی با ولتاژ بالا قرار بگیرد ابتدا به ۲ اتم منفی و هر کدام از اتم‌های آزاد، نوزاد با پیوند به  O۲ ملکول O۳ را تشکیل  و گاز اوزون را به وجود می آورد که در پیشگیری از سرطان بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گاز اوزون به عنوان قدیمی‌ترین ضدعفونی کننده تجاری موجود در دنیا شناخته شده و جایگزین مناسبی بجای مواد ضدعفونی کننده پر خطر و شیمیایی همانند کلر، فرمالین، پرمنگنات و فرمالدئید است که در صنعت متاسفانه به وفور از آن استفاده می‌شود. در کشور‌های توسعه یافته به دلیل سرطان زا بودن مواد شیمیایی، استفاده از آن‌ها ممنوع است و گاز اوزون بدون نیاز به ماده اولیه که اکسیژن موجود در هوا است و باقی مانده مواد شمیایی که یک گاز ناپایداری بوده بعد از بیست دقیقه، مجدد به اکسیژن تبدیل می‌شود. با استفاده از این دستگاه توانستیم گامی بزرگ در پیشگیری از سرطان برداریم.

بهشتی بیان کرد: از دستگاه ازن ژنراتور به عنوان ضدعفونی کننده غیر شیمیایی در صنعت و در بخش‌های مختلفی مانند ضدعفونی کردن آب، ضدعفونی کردن پساب‌ها در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، لبنی، بسته بندی، استخر‌های شنا، استخر‌های پرورش ماهی و الخصوص در مرغداری‌ها و سرد خانه‌ها استفاد می‌شود. از دستگاه اوزون آیزر علاوه بر بخش‌های خانگی برای ضدعفونی کردن وسایل خانگی در بیمارستان‌ها نیز از آن استفاده می‌شود.

او با اشاره به دستگاه اوزون آیزر ادامه داد: اوزون آیزر دستگاهی است که با استفاده از بیست و یک درصد اکسیژن موجود در هوا، نه تنها گاز اوزون در غلظتی که در معرض استنشاق قرار بگیرد مشکلی برای انسان ایجاد نمی‌کند بلکه مجدد گاز اوزون تولید می‌کند و برای ضد عفونی کردن میوه، سبزیجات، گوشت مرغ، گوشت ماهی، هوای منزل، سرویس بهداشتی و اماکن دیگر استفاده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: کشور‌های هلند، آمریکا، کانادا، آلمان، انگلیس به این فناوری دست یافتند و ایران این دستگاه هارا به کشور‌های عراق، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، گرجستان، صادر کرده و ارز آوری خوبی برای کشور داشته است. دستگاه‌های ازن ژنراتور و اوزون آیزر علاوه بر اینکه در داخل کشور استقبال کننده‌های زیادی دارد، کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌های همسایه نیز صادر شده و تمامی استاندارد‌های لازم را اخذ کرده است. پتنت این فناوری از کشور آلمان اخذ شده است.

بیشتربخوانید

عملگر‌ الکترومکانیکی چیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان فناوری جدید ضدعفونی کننده گاز اوزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا