Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ،محمدعلی شجاعی سه شنبه شب  در دیدار با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: توجه به رفع نقاط حادثه خیز، ایجاد ابنیه و پل، بهره مندی از سرفصل های اعتبارات ملی در حوزه راه های استان باید مورد تاکید قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی  با بیان اینکه پیشران اقتصادی این استان کشاورزی است خاطرنشان کرد: شاکله اصلی زندگی روستاییان به راه بستگی دارد و از این رو باید توجه بیشتری به این حوزه مبذول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سیل سال ۹۸ افزود: در این سیل کمبود ماشین آلات به شدت احساس شد ،هر چند به همت مدیران اقدامات خوبی صورت گرفت، اما در این حوزه هم نیازمند نگاه ویژه و دلسوزانه وزارت راه هستیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم با بیان اینکه اقدامات زیربنایی خوبی در استان انجام شده است گفت: اولویت اصلی کار ما در تمام استان ها انعقاد تفاهم نامه برای ارتقای شاخص های توسعه، اتمام پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد و افتتاح آن تا پایان دولت است.

داریوش امانی اظهار داشت: رسیدگی به راههای اصلی و ‌مرزی و رفع نقاط حادثه‌خیز از دیگر اولویت های این سازمان است.

داریوش امانی، معاون وزیر راه وشهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عصر امروز وارد خراسان شمالی شده است.

بازدید از محورهای روستایی، شرکت در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان از جمله برنامه های سفر به این استان است.

بر اساس این گزارش اکنون ۷۰ درصد از جمعیت روستایی خراسان شمالی از راه مناسب برخوردار هستند که این رقم ۱۰ درصد از میانگین کشوری پایین تر است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد مرکز مدیریت راه های کشور استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد مرکز مدیریت راه های کشور استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اخبار کنکور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی