Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:38:59 GMT

فعالیت قرارگاه انتخابات حوزه‌های عملیه یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۳۹۲۴

فعالیت قرارگاه انتخابات حوزه‌های عملیه یزد آغاز شد

حجت‌الاسلام محمد دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قرارگاه به منظور هماهنگی و هم‌اندیشی در خصوص  همکاری در امر برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها تشکیل شد.

 وی ادامه داد: تشویق به مشارکت حماسی و حداکثری مردم در انتخابات، تبیین شاخص‌ها و انتخاب فرد اصلح و ایجاد زمینه برای گفتمان‌سازی هرچه بهتر موضوع به خصوص بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری محور اقدام و عمل این قرارگاه تا زمان برگزاری این رخداد مهم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول فعال رسانه‌ای اظهار کرد: حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم در انتخابات موضوعی مهم و سرنوشت ساز  است و به عنوان یک تکلیف ملی، دینی و انقلابی به خصوص با توجه به هجمه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی در شرایط کنونی محسوب می‌شود.

دهقان بیان کرد: حوزویان در تمامی بخش‌ها همگام و همسو با اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در انتخابات امسال بار دیگر بر خلاف میل دشمنان نظام و انقلاب، شکوه و همبستگی خود را در منظر جهانیان و دشمنان قسم خورده این کشور اسلامی نشان می‌دهند.

به گفته وی، استفاده نکردن از امکانات حوزوی بر له یا علیه  نامزدهای خاص، پرهیز از فعالیت‌های ضد تبلیغ و استفاده از ظرفیت خانه‌های عالم در روستاها و مناطق مختلف استان از جمله مسایل مهمی است که با دفت و نظارت توسط قرارگاه انتخاباتی حوزویان اعمال می‌شود.

هم اکنون در ۲۲ حوزه علمیه خواهران یزد سه هزار و ۲۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند و تعداد برادران طلبه هم  در ۱۴ حوزه علمیه استان هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان، ۲۸ خردادماه جاری در کشور برگزار می‌شود.

در استان یزد  ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حوزه علميه شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حوزه علميه شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ حوزه علميه شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی