Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی اعلام کرد انتظار دارد تا آمریکا فورا مجوز کمک یک میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی برای بهبود پدافند موشکی گنبد آهنین پس از درگیری‌های ماه مه با جنبش حماس را صادر کند.

بر این اساس، لیندسی گراهام با حضور در بیت المقدس به خبرنگاران اعلام کرد درخواستی یک میلیارد دلاری این هفته از طرف وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پنتاگون برای ارتقای گنبد آهنین و دیگر موارد ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام در طول سفر خود به سرزمین‌های اشغالی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد. گراهام در ادامه گفت: «درباره درگیری اخیر حماس و اسرائیل، دعوای بزرگی در آمریکا وجود داشت، اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که حمایت عمیقی در میان اعضای حزب دموکرات از اسرائیل وجود دارد.»

بایدن پیشتر اعلام کرده بود که برای بهبود شرایط گنبد آهنین اقدام خواهد کرد. مقامات آمریکایی پیشتر به اسراییل برای بمباران مناطق مسکونی نوار غزه در جنگ ۱۲ روزه اخیر چراغ سبز نشان داده بودند. با این حال، برخی قانونگذاران ترقی خواه آمریکایی مانند برنی سندرز و ایلهان عمر خواستار پایان حمایت واشنگتن از تل آویو شدند.

همچنین شماری از استراتژیست‌های ارشد آمریکایی نیز با صدور نامه‌ای خواستار توقف حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از کشتار غیرنظامیان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی شدند. با این حال، لابی قدرتمند صهیونیستی آیپک به عنوان حامی مالی بسیاری از سیاستمداران آمریکایی مانع از اعمال سیاست بی طرفانه واشنگتن در موضوع فلسطین شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیندسی گراهام رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد