Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@02:30:40 GMT

مرغ مغازه‌ها دو ساعته تمام می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۴۷۶۹

مرغ مغازه‌ها دو ساعته تمام می‌شود!

به گزارش «تابناک»، محمدعلی فروغی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بازار مرغ در اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در سطح عرضه در حاشیه نرخ مصوب ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان است.

وی گفت: اگرچه کشتار مرغ در اصفهان کمتر نشده، اما همواره با کمبود مرغ در بازار روبرو هستیم، چراکه میزان تقاضای مردم برای خرید بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان افزود: با توجه به اینکه قیمت مرغ نسبت به سایر محصولات گوشتی و پروتئینی مناسب و ارزان‌تر است، همچنان مردم تقاضایی بالایی برای خرید دارند.

وی درباره اینکه آیا قیمت مرغ رو به افزایش خواهد رفت یا خیر؟ توضیح داد: این بستگی به سیاست‌های متولیان امر دارد که بتوانند نهاده‌های تولید مرغ را تامین کنند، اما پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریور ماه بازار مرغ به همین صورت مدیریت و هدایت شود.

فروغی درباره ثبت نام مرغ فروشی‌ها در سامانه رهتاب، اظهار کرد: به غیر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه و کوثر، مرغ فروشی‌ها باید در سامانه رهتاب ثبت نام کنند.

وی افزود: روزانه حدود ۱۰۰ مرغ فروش اصفهانی برای ثبت نام در سامانه رهتاب در اتحادیه حضور می یابند که موجب ازدحام بالایی شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان ابراز امیدواری کرد سامانه رهتاب بتواند در توزیع مرغ موفق عمل کند، اگرچه هنوز موفق عمل نکرده است.

وی افزود: با وجودی که مغازه ها شلوغ نیست، اما هر مرغ فروشی، مرغ را با نرخ ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان تنها در مدت یک یا دو ساعت می‌فروشد.

فروغی با اشاره به اینکه مغازه‌های مرغ فروشی سهمیه مشخصی از مرغ را برای توزیع می‌آورند، گفت: پیش از این، یک مغازه دار یکصد کیلو مرغ را از صبح تا شب خرد خرد می فروخت، اما اکنون همین یکصد کیلو مرغ را طی دو ساعت می فروشد و تمام می کند، چرا که مردم با توجه به خرید مرغ با کارت ملی حتی اگر نیاز نداشته باشد، هنوز خریدهای هیجانی می‌کنند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان، مرغ ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومانی که در سامانه رهتاب ثبت شده، با کارت ملی به مردم عرضه می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازار مرغ قیمت مصوب کمبود گوشت سفید انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سامانه رهتاب مرغ فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون صبح امروز ۱۲ اردیبهشت آزادراه اصفهان – ذوب آهن، اصفهان – شهرضا و آزادراه نطنز – کاشان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان و صدور هشدار نارنجی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان