Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت الاسلام علیرضا باطنی دبیر شورای هماهنگی مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه این مجمع وحدت را نه یک تاکتیک بلکه یک راهبرد می‌داند، گفت: اصل وحدت ریشه در اندیشه‌های دینی ما دارد و خواسته امام و رهبری است که متاسفانه شاهدیم هنوز این اصل نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مجمع آنچه را که برای وحدت لازم بوده انجام داده و با همه احزاب و تشکل‌های اصولگرا گفتگو کرده است، اما متاسفانه عده‌ای قائل به وحدت نیستند.

دبیر شورای هماهنگی مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان با بیان اینکه این مجمع زمینه‌های ویژه بینی و سهم خواهی را حذف کرده است، گفت: مصاحبه با نامزد‌ها کاملا تخصصی و حرفه‌ای بوده و مبنای تصمیم گیری نهایی نیز رای اکثریت خواهد بود.

اعضای لیست شورای شهر اصولگرایان اصفهان جمعه ۱۴ خرداد مشخص خواهد شد

 مسئول روابط عمومی مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان گفت: مصاحبه‌های تخصصی با نامزد‌های اصولگرای شورای شهر اصفهان به پایان رسیده و سوابق اعضای لیست اولیه چهار برابر ظرفیت، برای مطالعه در اختیار اعضای مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان قرار گرفته است.

احسان تیموری ادامه داد: جلسه نهایی مجمع برای انتخاب اعضای لیست شورای شهر اصفهان جمعه ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد.

فهرست قرارگاه انتخاباتی گام دوم برای انتخابات شورای شهر در حال نهایی شدن است

 مهران زینلیان، دبیر قرارگاه گام دوم  گفت: فرآیند رسیدن به فهرست نهایی در قرارگاه انتخاباتی گام دوم کاملا شفاف بوده و به ترتیب بررسی‌های میدانی، بررسی رزومه کاندیداها، مصاحبه با کاندیدا‌ها انجام شده و نهایتا جمع بندی نتیجه بررسی‌ها در شورای مرکزی قرارگاه بر مبنای اجماع و اقناع کامل و قطعی اعضاء، در حال اجرا است و طی چند روز آتی فهرست اعضای منتخب این قرارگاه برای حضور در انتخابات شورای شهر اصفهان اعلام خواهد شد.

لیست تقریبا قطعی اصلاح طبان برای انتخابات شورای شهر

۱- علیرضا نصر (شورای فعلی)
۲- کوروش محمدی (شورای فعلی)
۳- شیرین طغیانی (شورای فعلی)
۴- احسان امینی (عضو شورای مرکزی ندا و معاون مالی و اقتصادی منطقه ۱۰)
۵- حسین دهقان (دستیار شهردار)
۶- الهام داوری (عضو شورای مجمع نیرو‌های خط امام)
۷- اکبر جوانبخت (مدیر عامل نیکوی شهر]ارشد برنامه ریزی شهری)
۸- دکتر مهدی (انجمن معلمان)
۹- خانم خانی زاده (عضو مردم سالاری، دانشجوی دکترای حقوق)
۱۰- فرهاد رحیمی (ورزشکار
۱۱- مهران فتوحی
۱۲- اطرج (رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتر)
۱۳- قدرت اله افتخاری (رهنان)
۱۴- وکیلی (بنیاد شهید)

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات 1400 مجمع نیرو های انقلاب شورای شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چند کاندیدا، رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای  رای از ۴۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز ۱۲ رای کسب کرد.

همچنین امین عباسی با ۴۷ رای به عنوان خزانه‌دار و هاله‌زینب پیرقربانی با ۳۱ رای به عنوان کارشناس خبره به عضویت هیات رئیسه فدراسیون درآمدند.  دیگر اعضای هیات رئیسه در مجمع بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها