Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان در آیین بهره برداری از ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت:اقدامات موثری در حوزه توسعه پروژه‌های عمرانی انجام شده است که منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود. خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رییس دادگستری کرمان در آیین بهره برداری از ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج به اقدامات انجام شده در راستای توسعه عمرانی حوزه‌های قضایی اشاره و بیان کرد: نتیجه اقدامات این حوزه باید به خدمات رسانی بهتر به مردم منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دستگاه قضایی، ضمانت اجرای تمامی اقدامات حاکمیتی است، افزود: هر چه توان دستگاه قضایی افزایش یافته و ارتقا یابد، کار‌ها به شکل بهتری پیش می‌رود و در این راستا تلاش می‌شود که کار‌ها به صورت اقناعی یش رود و از برخورد‌های کیفری تنها در موارد خاص استفاده شود.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به پیشرفت‌های فوق العاده دستگاه قضایی در حوزه استفاده از تکنولوژی‌های نوین نیز اشاره و بیان کرد: با استفاده از تکنولوژی‌های روز زمینه برگزاری جلسات دادرسی الکترونیک بین المللی برای نخستین بار در استان کرمان انجام شده است و با استفاده از این سیستم‌ها در راستای حفظ اطلاعات شخصی پرونده‌های افراد نیز گام‌های اساسی برداشته شده است.
موحد تصریح کرد:قوه قضاییه از حیث تکنولوژی ارتباطات به سمتی حرکت می‌کند که پرونده فیزیکی جمع شده و تمامی دادرسی‌ها به صورت تمام الکترونیک انجام شود و در حال حاضر در سطح استان اعزام و بدرقه مددجویان زندان‌ها نداریم.
وی رعایت کرامت مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و ادامه داد: اقدامات حوزه عمرانی و توسعه فضای اداری قضایی نیز با هدف ارتقای کیفیت خدمات قضایی و تکریم مراجعان دنبال می‌شود.   بیشتر بخوانید: افتتاح مرکز رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی جرائم و تخلفات انتخاباتی در خوزستان انتهای پیام/ برچسب ها: دستگاه قضایی پروژه عمرانی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگاه قضایی پروژه عمرانی کرمان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات