Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:57:02 GMT

مرگ دلخراش راننده سواری پراید در یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۵۷۸۱

مرگ دلخراش راننده سواری پراید در یزد

محمد میدانی مدیر عملیات شیفت سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: در پی اعلام حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید و محبوس شدن راننده آن در میان شعله‌های آتش در بلوار امام رضا (ع) از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی این سازمان با توجه به حساسیت حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره پنج را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از رسیدن آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه بلافاصله عملیات اطفا آتش سوزی را آغاز کرده، اما علی رغم تلاش‌ها برای اطفای حریق خودرو و نجات جان راننده محبوس شده، متعاسفانه راننده بر اثر شدت سوختگی و جراحات در دم فوت کرده بود.

مدیر عملیات شیفت سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در پایان افزود: علت این حادثه و چگونگی رخ دادن آتش سوزی خودروی پراید  از سوی کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد