Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید جواد حسینی در نشست تدوین آیین‌نامه مراکز جامع خدمات تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای افزود: تجمیع فعالیت‌های تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای در یک مکان موجب افزایش بهره‌وری و ارائه کیفی‌تر خدمات خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه‌ به کمبود نیرو، به‌ویژه در حوزه توان‌بخشی در مدارس، راه‌اندازی مراکز جامع تشخیصی، توان‌بخشی و مشاوره‌ای موجب ارائه خدمات کیفی به دانش‌آموزان و والدین بیشتری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با یادآوری تدوین دستورالعمل ایجاد این مراکز گفت: دستورالعمل راه‌اندازی و فعالیت این مراکز تدوین‌ شده و پس از رفع اشکالات احتمالی و اعمال نظرات ۶ استانی که این مراکز در آن‌ها دایر است، برای تصویب به شورای عالی آموزش‌وپرورش ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور پیشتر گفته بود: مراکز مشاوره در نظام تعلیم و تربیت استثنایی به یک مرکز جامع آموزش و اطلاع رسانی اولیا تبدیل خواهند شد تا خانواده ها در همه امور اطلاع پیدا کنند و نظر دهند.

به گفته  حسینی،‌این مراکز با هدف ارائه خدمات روان شناختی و توان بخشی به دانش آموزان با احتیاج های ویژه و خانواده های آنان راه اندازی شده اند.

برچسب‌ها سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانش‌آموزان توانبخشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانش آموزان سید جواد حسینی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانش آموزان توانبخشی اخبار کنکور دانش آموزان مشاوره ای توان بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای سال تحصیلی آینده ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در استان جذب می‌شوند که با استفاده از معلمان قراردادی این تعداد به ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر افزایش می‌یابند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدامیر شوشتری درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن تشکر از تلاش‌های معلمین و اهمیت به وضعیت معیشت و حقوق معلمین اظهار داشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین دستگاه، با 100 هزار همکار فرهنگی و یک میلیون و 500 دانش آموز مشغول فعالیت است.

وی افزود: در آزمون‌های استخدامی مختلفی که برگزار شد برای سال تحصیلی آینده 10 هزار و 208 معلم جدید در استان خراسان رضوی جذب آموزش و پرورش می‌شوند. با استفاده از معلمان قراردادی نیز این تعداد به 12 هزار و 689 نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 20 هزار نفر بازمانده از تحصیل در این استان طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و این در حالی است که 5 هزار نفر از بازماندگان تحصیل برای سال گذشته هستند که به صورت تکراری در آمار مجدد آورده شده‌اند.

شوشتری اضافه کرد: 90 درصد از دانش‌آموزان اتباع در خراسان رضوی افغانستانی هستند و اتباع عراق و سوریه در رتبه‌های بعدی قرار دارند، همچنین شمار دانش‌آموزان اتباع خارجی استان خراسان رضوی 70 هزار نفر است و علاوه بر این 3 هزار نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز در مدارس خودگردان مشغول تحصیل هستند که این مدارس زیر پوشش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی قرار ندارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران