Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@02:12:33 GMT

شلیک مرگبار به کارمند دیجی کالا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۳۴۰

شلیک مرگبار به کارمند دیجی کالا

صبح امروز یکی از کارمندان دیجی کالا با شلیک گلوله در مقابل خانه اش به قتل رسید. ناطقان: کارمند دیجی کالا صبح امروز با شلیک گلوله در منطقه کیانشهر به قتل رسید.


عقربه‌ها در نزدیکی ساعت ۶ صبح امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه امسال صدای شلیک گلوله در خیابان رجب زاده شمالی منطقه کیانشهر به گوش رسید و خیلی زود ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر برای تحقیق به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




ماموران با حضور در صحنه تیراندای پی بردند مرد جوانی که کارمند دیجی کالا است سوار بر خودرو پرایدش از خانه خارج شده تا به محل کارش برود که از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفته است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات میدانی وارد عمل شوند و در تحقیقات میدانی از همسایه‌ها مشخص شد که یک نفر به صورت پیاده نزدیک خودرو جوان ۳۱ ساله رفته در یک لحظه با شلیک گلوله به گردن مرد جوان پا به فرار گذاشته است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای شناسایی عامل این تیراندازی مرگبار در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
منبع: تابناک برچسب ها: کارمند ، دیجی کالا ، صدور ، خانه ، شلیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کارمند دیجی کالا صدور خانه شلیک شلیک گلوله دیجی کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل