Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:47:19 GMT

صیامی: اگر به حدادی توجه نمی‌کردیم، نقد می‌شدیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۴۱۲

صیامی: اگر به حدادی توجه نمی‌کردیم، نقد می‌شدیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید متخصصان پزشکی در مورد شرایط جسمی احسان حدادی و حضور یا غیبت او در المپیک توکیو نظر می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا در حالی که حدود دو ماه تا المپیک توکیو باقی مانده، از ناحیه دیسک کمر دچار مشکل شده است. در ویدئویی که فدراسیون دوومیدانی روز گذشته، ۱۱ خرداد منتشر کرد، یک پزشک در مورد حدادی می‌گوید: "وضعیت بدتر از چیزی است که حس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" همین موضوع احتمال عدم آمادگی یا حتی عدم حضورش در بازی‌های توکیو را پررنگ‌تر کرده است.

هاشم صیامی در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی حدادی به ایسنا گفت: نمی‌توانم بگویم وضعیت جسمی او خوب یا بد است چون متخصصان پزشکی بحث درمان و شرایط جسمی ورزشکار را بررسی می‌کنند. ما هم درباره تمام موضوعاتی که اتفاق می‌افتد روشنگری می‌کنیم تا رسانه‌ها و مردم در جریان باشند اما بحث‌های پزشکی را کمیته پزشکی فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی دنبال می‌کنند.

 

او افزود: طبق اطلاعاتی که داریم، احسان فیزیوتراپی می‌کند و تمریناتش را انجام می‌دهد اما برای اینکه شدت آسیب دیدگی‌اش بیشتر نشود به خودش فشار نمی‌آورد. برای او بلیت گرفته‌ایم و نیمه دوم خرداد به ایران برمی‌گردد.

صیامی در ادامه بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که در المپیک حضور پیدا کند اما متخصصان باید بگویند که می‌تواند پرتاب کند یا نه. فدراسیون وظیفه دارد شرایط اردویی و مربی را برای او مهیا کند که این کار را به نحو احسن انجام داده‌است اما آسیب دیدگی و مشکلات جسمی دست ورزشکار نیست.  

 

رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه "وظیفه داشتیم برای حدادی هزینه کنیم و این کار را انجام دادیم،" تاکید کرد: اگر حمایت نمی‌کردیم، اول از همه خبرگزاری‌ها ما را متهم به بی‌توجهی می‌کردند. آسیب جزو مسائل اجتناب‌ناپذیر ورزش است اما وظیفه انسانی، اخلاقی و ملی ماست که از کسی که افتخارات زیادی برایمان کسب کرده حمایت کنیم. علت آسیب دیدگی حدادی تمرینات سختی است که برای بالا بردن پرچم ایران در میادین مختلف انجام داده است. باید برایش آرزوی سلامتی کنیم. همه چیز به مدال و قهرمانی ختم نمی‌شود. او دینش را به کشور ادا کرده و امروز به عنوان یک شهروند ایرانی ناراحتم جوانی که بارها پرچم کشور را بالا برده، به خاطر سختی‌هایی که کشیده دچار مشکل شده است.

دو و میدانی احسان حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی احسان حدادی آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی اسرای دربند زندان های این رژیم را به شدت تحت شکنجه قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، باشگاه فلسطینی مذکور تاکید کرد: اکثر اسرایی که به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده اند از مشکلات شدید جسمی رنج می برند.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: اسرای فلسطینی به دلیل آنکه در طول اسارت تحت شکنجه، گرسنگی و جنایات پزشکی هدفمند قرار گرفته اند بعد از آزادی با مشکلات عدیده جسمی دست و پنجه نرم می کنند.

پیشتر نیز بسیاری از اسرای فلسطینی حتی زنان اسیر بعد از آزادی از شکنجه های زندانبان های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

شرایط به قدری وخیم است که حتی آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به شکنجه کارمندان بازداشت شده این آژانس در نوار غزه متهم کرد.

در این بیانیه آمده است که کارمندان آژانس آنروا از اتفاقات وحشتناکی در جریان بازداشت و بازجویی آن‌ها توسط نظامیان صهیونیست سخن می‌گویند.

آژانس آنروا اعلام کرد که این گزارش‌ها بیانگر آن است که نظامیان صهیونیست، افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار داده و با آن‌ها بسیار بد رفتار می‌کنند و حتی آن‌ها را تحت اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

این آژانس سازمان ملل تاکید کرد که صدها تن از کسانی که توسط نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی بازداشت شده اند تحت شکنجه و بدرفتاری قرار گرفته اند.

کد خبر 6092801

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد