Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مجتبی حمزه نژاد،کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای امروز در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات هرمزگان رشد ابر پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد افزود:آسمان استان صاف تا کمی ابری و دریا در ساعات صبح نسبتاً آرام و بعدازظهر با وزش باد سطحی (جنوب غربی) کمی مواج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از لحاظ دمایی ضمن ماندگاری هوای گرم از روز پنجشنبه بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس از میزان دمای هوا در برخی نقاط استان کاسته می‌شود.
انتهای پیام/ر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اب و هوا اداره کل هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۸ تا جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان نیمه ابری و هوا خنک می‌شود.

به گزارش هواشناسی مازندران آسمان استان از روز شنبه ۸ تا سه‌شنبه ۱۱اردیبهشت، صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای نسبتاً گرم؛ در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه و روز پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت آسمان نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

اما در روز پنجشنبه شب و جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر، بویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم