Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: معاون وزیر دفاع روسیه و همتای ایرانی او درباره توسعه همکاری های دفاعی میان دو کشور گفت وگو کردند.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه در مسکو با حجت الله قریشی معاون وزیر دفاع ایران دیدار کرد.

بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه، دو طرف در این دیدار درباره توسعه همکاری های دوجانبه میان ایران و روسیه در بخش دفاعی و نظامی رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد: آنها موضوعات فعلی همکاری نظامی و نظامی-فنی را مورد بحث قرار دادند. معاونان وزیر  همچنین درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

این وزارتخانه در ادامه تصریح کرد: دو طرف بر تعهد خود به گفت‌وگوهای نزدیک تر و توسعه ارتباطات در بخش دفاعی نیز  تاکید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزیر روسیه مسکو وزیر دفاع وزارت دفاع ایران و روسیه وزارتخانه رایزنی ایران و روسیه دفاع روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق