Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواوی قصد دارد ساعت‌های هوشمند جدید خود را امروز در بازار چین معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی امروز محصولات جدید خود مانند تبلت‌های MatePad و ساعت‌های هوشمند Watch 3 را معرفی خواهد کرد. هفته گذشته تصاویری از ساعت هوشمند ذکر شده منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های مهم آن را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساعت در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای کلاسیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch 3 جایگزین Watch 2 در نظر گرفته شده است. ساعت هوشمند هواوی Watch 2 در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد. ساعت هوشمند هواوی Watch 3 دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED گرد، با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi است. در لبه سمت راست محصول ذکر شده یک کلید گرد و یک کلید تخت مشاهده می‌شود. کاربران می‌توانند از این ساعت هوشمند به عنوان یک دستگاه مستقل برای برقراری تماس صوتی استفاده کنند.

ساعت هوشمند هواوی Watch 3 به پردازنده Hi6262 و سیستم عامل HarmonyOS مجهز است. اطلاعات منتشر شده در مورد این محصول نشان می‌دهد که از برنامه‌های شخص سوم (Third party apps) پشتیبانی می‌کند. گجت پوشیدنی جدید شرکت هواوی با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وزن این گوشی ۵۴ گرم است و از Wi-Fi، LTE و GPS پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد که این ساعت دارای یک شاسی فولاد ضد زنگ است و در برابر آب نیز مقاوم است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا ساعت هوشمند هواوی Watch 3 Pro نسبت به Watch 3 ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد؟

کد خبر 497976

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری گجت های جدید گجت پوشیدنی گجت جديد ساعت هوشمند هوآوی محصولات هواوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت هوشمند هواوی Watch 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد

داریوش حسن‌نژاد اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از منابع آب استان به‌خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی در دست اقدام هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه تقویت استقرار گروه‌های حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان به تعداد ۱۸ گروه و ۴۵ نفر اشاره کرد که وظیفه این اکیپ‌ها گشت‌زنی مداوم در سطح دشت‌های استان برای جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها است.

وی افزود: دو پروژه انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به‌صورت سالانه در حال انجام است که در این راستا تعداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه‌جویی ۱۱.۷ میلیون مترمکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد هفت هزار و ۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

حسن‌نژاد در خصوص چاه‌های صنعتی، بیان داشت: تعداد ۱۵۰ حلقه چاه صنعتی به کنتور هوشمند تجهیز شده است که ۱۰ درصد کل چاه‌های صنعتی را تشکیل می‌دهد، از سوی دیگر سامانه پایش از راه دور کنتورها در حال راه‌اندازی است که تعدادی از شرکت‌های کنتور ساز، سامانه پایش را تحویل داده‌اند و تعدادی دیگر در حال تکمیل آن هستند

وی گفت: چاه‌های فاقد کنتور برابر بند ب تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مکلف به پرداخت آب‌بها بر اساس پروانه بهره‌برداری و مبالغ اعلام شده هستند؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود مالکین چاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر جهت خرید و نصب کنتور هوشمند به شرکت آب منطقه‌ای لرستان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟