Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: معاون وزیر دفاع روسیه و همتای ایرانی او درباره توسعه همکاری های دفاعی میان دو کشور گفت وگو کردند.

قدس آنلاین: خبرگزاری تاس گزارش داد  الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه در مسکو با حجت الله قریشی معاون وزیر دفاع ایران دیدار کرد.

بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه، دو طرف در این دیدار درباره توسعه همکاری های دوجانبه میان ایران و روسیه در بخش دفاعی و نظامی رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد: آنها موضوعات فعلی همکاری نظامی و نظامی-فنی را مورد بحث قرار دادند. معاونان وزیر  همچنین درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

این وزارتخانه در ادامه تصریح کرد: دو طرف بر تعهد خود به گفت‌وگوهای نزدیک تر و توسعه ارتباطات در بخش دفاعی نیز  تاکید کردند.

دمیتری شوگایف رئیس سرویس فدرال همکاری‌های نظامی و فنی روسیه نیز روز سه شنبه در حاشیه کنگره اتحادیه ماشین سازان گفت: ما روابط دیرینه‌ای با ایران داریم و در حال اجرای تعهدات قراردادی هستیم که برای تحویل کالا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: چشم‌اندازهایی در خصوص همکاری‌های نظامی و فنی وجود دارد. تهران علاقه‌مند به انواع مختلف تسلیحات روسی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران و روسیه همکاری نظامی و دفاعی معاون وزیر دفاع معاون وزیر دفاع روسیه دفاع روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

«آنتونی بلینکن» در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

دیگر خبرها

  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان