Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از اعتراضات گسترده ساکنان «منبج» علیه شبه نظامیان آمریکایی و سوزاندن مقر این شبه نظامیان به دست عشایر خبر دادند و اعلام کردند که نیروهای «قسد» هفت نفر را تاکنون به ضرب گلوله کشته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المیادین از افزایش شمار افرادی که به دست نیروهای «قسد» در «منبج »در شمال سوریه کشته شده‌اند به هفت نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر منابع سوری از ادامه تظاهرات ساکنان «منبج» و بسیاری از روستاهای حومه شرقی حلب علیه شبه نظامیان «قسد» وابسته به آمریکا در محکومیت جنایات آنها خبر دادند.

مردم با حمله به مواضع شبه نظامیان آنرا از مناطقی بیرون کرده‌اند و شبه نظامیان جدایی طلب هم به سوی ساکنان تیراندازی کرده و شماری از آنها را به شهادت رسانده‌اند.

«ناصر حسین العلی» رئیس شورای شهر «منبج» در حومه شرقی حلب گفت: عشایر «البوینه»، «البنی عصید» و «البو سلطان» در  حومه شرقی «منبج» دست به تجمع زده و به مقر شبه نظامیان آمریکایی در ورودی شرقی منبج حمله کردند و همه محتویات و خودروهای موجود در آن را به آتش کشیدند.

وی افزود: عشایر پس از فرار نیروهای «قسد» بر این مرکز مسلط شدند و شبه نظامیان آمریکایی هم مردم را به گلوله بستند.

العلی از تظاهرات دیگری در شهر «منبج »و تیراندازی شبه نظامیان با گلوله جنگی به سوی مردم خبر دادند.

وی به ممنوعیت تردد اعمال شده از سوی شبه نظامیان در شهر منبج و استقرار مراکز ایست بازرسی زیاد و نیز استقرار گشتی اشاره کردند اما مردم به این اقدامات توجهی نکرده و دست به تظاهرات زدند.

وی از تظاهرات گسترده در شهر و شنیده شدن صدای تیراندازی شدید که شبه نظامیان جدایی طلب انجام می‌دهند هم خبر داد.

در روستاهای« الکرسان» و «الحیه» هم ساکنان جاده معروف به «ام 4 »را بستند و ساکنان روستای «شویحه» هم  اقدام به آتش زدن لاستیک کردند و شبه نظامیان «قسد» را بیرون کردند.

العلی اعلام کرد: شبه نظامیان «قسد» اقدام به تخلیه مراکز خود در روستاهای «البوسلطان»، «صافی»، «تل الرفیع» و «الهدهد» کرده‌اند.

در شرق «منبج» در روستای «الکرسان»، شبه نظامیان «قسد» اقدام به تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان و زخمی کردن آنها کرده‌اند و 15 نفر به دست این شبه نظامیان زخمی شده‌اند.

مردم به مقر نیروهای «قسد» در جاده «الجزیره» حمله کرده و آنها را بیرون کرده‌اند.

العلی گفت: تظاهرات در اعتراض به سربازگیری اجباری است که از سوی این شبه نظامیان انجام می‌شود و آنها فرزندان عشایر را با خود می‌برند و منابع ملت سوریه را می‌دزدند.

وی از پیوستن شماری ازشبه نظامیان« قسد» به مردم خبر دادند.

مناطق تحت کنترل شبه نظامیان در الرقه هم شلوغ است

همزمان منابع خبری از اعتصاب گسترده در شهرهای «الرقه»، «الطبقه» وشهرک «المنصوره» و بستن بازارها و همه مراکز تجاری پس از دعوت فعالان حقوقی به دنبال اقدامات شبه نظامیان «قسد» وابسته به آمریکا خبر  دادند.

طی چهار روز گذشته بیش از250 حوان را در الرقه بازداشت کرده تا به مراکز نظامی خود ببرند.

حملات شبه نظامیان وابسته به ترکیه به منازل در حمه شمالی غرب حلب

از سوی دیگر در «عفرین» در حومه شمال غربی که تحت اشغال ترکیه و شبه نظامیان آن است، شبه نظامیان موسوم به «فیلق الشام»، با حمله به منازل مردم در شهرک «باسوطه» در «عفرین» شماری از غیرنظامیان را ربوده و به منطقه نامعلومی بردند.

منابع سوری اعلام کردند که اشغالگران ترکیه طی روزهای اخیر به منازل مردم در شهرک «باسوطه» حمله کردند.

این منابع از اقدامات رعب انگیز آنها و تیراندازی با هدف ترک منازلشان و اراضی‌شان خبر دادند.

منابع سوری بیان کردند: اشغالگران ترکیه ای و مزدوران آنها در مناطق تحت اشغال خود در شمال سوریه در راستای طرح‌های آنکارا برای فشار به ساکنان برای ترک خانه و کاشانه، فشار زیادی را وارد کرده‌اند و هدف چنگ انداختن بر دارایی و اراضی ساکنان است.

کشته و زخمی شدن شماری از شبه نظامیان «قسد» در شرق حسکه

منابع سوری اعلام کردند: انفجار خودرو بمبگذاری شده هنگام عبور شبه نظامیان «قسد» از روستای «الحمر» در شرق حسکه به آتش گرفتن خودرو و کشته و زخمی شدن سرنشینان این خودرو شبه نظامیان قسد منجر شد.

درگیری قسد و شبه نظامیان وابسته به ترکیه در «تل تمر» در حومه حسکه

منابع سوری از درگیری شدید میان شبه نظامیان «قسد» و شبه نظامیان وابسته به ترکیه در محور «ام الکیف» در در شمال غرب  «تل تمر» در حسکه خبر دادند که بر اثر آن سه شبه نظامی «قسد» کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. همچنین یک شبه نظامی وابسته به ترکیه کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

تروریست‌ها در غرب ادلب به جان هم افتادند

منابع سوری اعلام کردند که تروریست‌های جبهه النصره، اقدام به بازداشت چهار تروریست از گروه موسوم به «انصار الاسلام» در شهر «جسرالشغور» در حومه غربی ادلب کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبه نظامیان آمریکایی وابسته به ترکیه شبه نظامیان اعلام کردند منابع سوری خبر دادند زخمی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲