Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد اعلام کرد: حرکت شهادت‌طلبانه در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به معنای واقعی کلمه، حماسه برخاسته از بصیرت و دیانت بوده و از نقاط عطف، ماندگار و درس‌آموز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شورا عنوان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) پنجشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گلزار شهدای پارک شغاب برگزار می‌شود.

همچنین مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گلزار شهدای بوستان شغاب برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: برگزاری برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و هماهنگی با ستاد‌های استانی مدیریت بیماری کرونا و دیگر فعالیت‌های فراگیر شامل تبلیغات گسترده محیطی، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ۱۴ خرداد امام راحل ۱۵ خرداد ائمه اطهار استان بوشهر ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم دسته روی و عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف ازجمله ساری، زیراب و محمودآباد برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • مراسم دسته روی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل